|
| Auteur | Bericht |
|---|
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Cinccino B&W 16/05/11, 06:45 pm | |
|  Deze pokemon heeft slechts 90 HP en heeft een retreat kost, wat hem minder snel maakt. Snelheid is aangewezen voor stage 1 pokemon met weinig HP. Ook de eerste aanval stelt niet al teveel voor. Natuurlijk zou er van deze kaart geen kaart review verschijnen, moest ze niets te bieden hebben. Zo kan de tweede aanval voor slechts kleurloze 2 energies, dus maximaal jouw tweede eigen beurt 100 schade doen. Dit is alles behalve slecht. Juist ook omdat het een stage 1 pokemon is, kan dit zeer snel gaan. Zeker omdat pokemon collector nog in het format zit. Pokemon communication is met deze kaart ook een zegen, want zo heb je meteen een nieuwe Cinccino als de actieve KO is. Ook past pokemon communication goed bij deze kaart omdat ze, net zoals pokemon collector, de bank kan vervolledigen om de volle 100 schade aan te richten. Deze kaart kan je deels vergelijken met Jumpluff van HGSS, maar met deze kaart kan je meer de schade die je aanricht controleren. Hier is het 20x het aantal eigen bankpokemon en bij Jumpluff gaat het om de totale aantal pokemon in play. Mijn voorkeur gaat naar Cinccino. Vooral met DCE in het format. Kortover zicht:Minunten: -90 HP -1 retreat -Kan niet op tegen een fighting deck. Cinccino heeft dan maar slechts 90HP en is daar bovenop nog eens dubbel zwak tegen fighting. Dit overleeft hij echt niet. -Slechts één goede aanval Pluspunten:-Kan op je tweede beurt 100 schade aanrichten –dit is zeer snel en veel voor het nieuwe format -Is ontzettend consistent. Met de juiste supporters en trainers kan je de consistentie zo opdrijven, dat de ‘pech-factor’ erg gereduceerd kan worden. -Je kan deze kaart met ontzettend veel pokemon combineren. The sky is the limit. Aanbevelingen voor decks rond deze kaart:- Speel deze kaart liefst met big basic pokemon met weinig/geen retreat of met een andere sterke, maar vooral snelle stage 1 lijn -Speel dit ook met pokemon die meer opties creëren. Zie dus dat je ook altijd een back-up plan hebt, moest er iets mis gaan met het plan ‘voor weinig harde klappen uitdelen met Cinccino’ -Pokemon collector, communication en ook Bebe zijn erg belangrijk en versnellen het deck Ik vind het een zeer goede kaart. Snelheid stel ik persoonlijk altijd zeer opreis, dus krijgt deze kaart van mij een 7/10.Helfighter Ps: De afbeelding toevoegen lukt bij mij langs geen kanten. Kan iemand anders die aub toevoegen? ^^ | biggy schreef: | | is bij deze gebeurd ^^ |
_________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
Daffy Hoofdmoderator

4727 4143 4965
1892 7359 3156
4899 5286 3779
Smeargle &am
Ekeren
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 16/05/11, 07:00 pm | |
| Mooie cardreview  Nu kom ik eindelijk ook te weten wat B&W te bieden heeft :p Doet me een beetje denken aan Wiggelytuff van de aller eerste reeks. Kan best wel leuk zijn, jammer da expert belt weg valt. We gaan die series nog missen! :lol!: Ik geef hem 6/10 gewoon omdat Donphan volgens mij nog gaat terug komen. _________________________ "Many flower is born to blush unseen, and waste its sweetness on the desert air." |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 16/05/11, 07:26 pm | |
| Mooie review, ik vind het zelf ook een super kaart, en met de lvxen en sp die wegvallen zullen we sowiewo meer legends te zien krijgen, wat perfect bij deze kaart aansluit, alsook techs zoals ditto. Een 8 is zeker niet te veel als je het aan mij vraagt! En wat betreft die afbeeldingen: om een afbeelding toe te voegen aan een bericht moet je op dit icoontje klikken bij het maken van een nieuw bericht:  Dan vul je daar de url in van de afbeelding, wat eigenlijk gewoon het volledige internet-adres is. Voor Cinccino van  is deze bv http://www.pokevana.be/Card-Scans/Alle%20Reeksen/Black%20&%20White/089.jpg . Om een url te vinden van 1 van onze card-scans, ga je best naar de card-scans pagina, gaat naar de set van welke je een scan wilt, en klikt dan met je rechter muisknop op de miniatuur van de afbeelding, en kiest dan "Koppeling in nieuw tablad openen" of "link openen in nieuw tablad" (hangt een beetje van de browser af). Van deze afbeelding kopieer je dan de url (= het adres bovenaan in je browser) en die plak je in het tekstvak dat je ziet als je op het icoontje voor een afbeelding klikt (  ) Uiteindlijk zou je, bij het maken/bewerken van je bericht, dit moeten bekomen voor Cinccino van  :
Als je deze code zet waar de afbeelding moet komen, zal in je bericht (na het inzenden) de afbeelding van Cinccino te zien zijn |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: Cinccino B&W 16/05/11, 07:42 pm | |
| Aah, bedankt!  _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
fillie Ultra Ball

Rhyperior
Brugge
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 17/05/11, 07:26 pm | |
| Hé, en nieuwe schrijver! Mooie review Cinccino is inderdaad geen slechte hitter, maar na 1 tegenaanval is het ongeveer gedaan ermee... :sleep: 6/10 _________________________  |
|
 | |
caracole Ultra Ball

Tyranitar
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 19/05/11, 07:27 pm | |
| met techs kun je er veel uithalen, en dce erbij werkt hem af. Alleen jammer van de lage weakness, het lage hp en de retreat... :*-( _________________________  |
|
 | |
gengarking Ultra Ball

Gengar (Spre
Oostende
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 22/05/11, 02:41 pm | |
| Hmm, een 1-turn donker voor 100 damage, vanaf de 2de beurt? kan me er in vinden _________________________  |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: Cinccino B&W 23/05/11, 10:44 am | |
| Dit heb ik niet in het oorspronkelijke bericht vermeld, maar ik vind de kaart opzich ook hel mooi/schattig.  Misschien wel wat meisjesachtig, maar jah, ik ben dan ook een meisje.  _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
anneke Poke Ball

Piplup
Westende
 | |
 | |
Samuel Moderator

2579 9870 9871
4942 4685 8202
Mewtwo
Ninove
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 31/05/11, 10:31 am | |
| Ik vind het een goede kaart en zijn 100 damage op 2 beurten is wel zeer handig maar ik vind die 1 retreat wel goed! Er zijn veel pokemon met die kracht dat er al 2/3 hebben. Maar... ik heb nog een minpunt gevonden :*-( niemand heeft er weakness voor dus is het enkel zijn aanvallen overpoweren met pluspower enzo als je met meer damage wilt aanvallen. _________________________ (Credit: Arnedebouvre)   Voor help/info pm me maar of stuur een mail naar samuel@pokevana.be ! |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: Cinccino B&W 01/06/11, 10:22 am | |
| Er zijn wel pokemon die weak zijn voor colourless, maar dat zijn er gewoon niet zoveel.  _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
Samuel Moderator

2579 9870 9871
4942 4685 8202
Mewtwo
Ninove
 | Onderwerp: Re: Cinccino B&W 01/06/11, 10:23 am | |
| Das waar maar ik bedoel vooral de vaak gespeelde pokémon zoals Donphan, Reshiram, etc. _________________________ (Credit: Arnedebouvre)   Voor help/info pm me maar of stuur een mail naar samuel@pokevana.be ! |
|
 | |
|