PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

001 - Pokémon! Ik Kies Jou!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Biggy
Admin
Admin

Friendcode HeartGold 3352 6882 0099
Friendcode White 0175 0519 5370
Favoriete Pokémon Infernape
Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: 001 - Pokémon! Ik Kies Jou!   25/05/11, 08:18 am

Ash Ketchum, een jongen uit Pallet Town, droomt er al jaren van om Pokémon Trainer te worden. En nu hij eindelijk 10 is, komt zijn droom uit, want morgen kan hij bij Professor Oak een starter-Pokémon ontvangen! Zijn moeder komt langs om te zeggen dat het bedtijd is, maar Ash kan niet slapen, om dat hij zo opgewonden is voor de volgende ochtend! Zijn moeder stelt voor dat hij eerst mag kijken naar het TV-Programma " Professor Oak's lectuur", maar daarna moet gaan slapen. Die nacht droomt hij met de vraag: welke starter kies ik? Hij droomt over avonturen met Bulbasaur, Squirtle en Charmander. Maar opeens wordt hij wakker en beseft zich te hebben overslapen! Als een gek rent hij in zijn Pyjama naar het Lab van Professor Oak, en ziet daar een grote groep, en heel wat Cheerleaders. Ash baant zich een weg door de grote menigte, en stoot dan op zijn rivaal, en de zoon van Professor Samuel Oak: Gary Oak! Deze zegt aan Ash dat hij zijn starter al heeft opgehaald, maar als Ash vraagt welke dit was, zegt hij enkel: de beste van de 3! Eenmaal in het lab verklaart Ash dat hij Squirtle kiest, maar als hij de Ball opent, blijkt deze leeg te zijn... Professor Oak zegt dat deze al is meegenomen door een trainer die op tijd was. Dan, zegt Ash, neem ik Bulbasaur! Maar ook deze blijkt leeg te zijn, en is al gekozen door een andere trainer... Dan probeert hij maar Charmander, maar ook deze laatste is leeg... Professor Oak zegt dat er ook een 4de Pokemon is, maar dat het wel om een probleem geval gaat, en laat dan een 4de ball zien, met een donderschok erop gegraveerd. De Pokéball opent zich, en in een sterk licht komt een pikachu tevoorschijn. Ash is in de wolken door de schattige Pokemon, en wil Pikachu knuffelen, maar deze elektrocuteert Ash. Hierna heeft Professor Oak een Pokedex en 6 Pokeball's aan Ash, maar wordt zelf ook geëlektrocuteerd door de statische elektriciteit op Ash. Wanneer Ash naar buiten gaat, staat er een groep op hem te wachten, inclusief zijn moeder, die hem een tas vol eten, gadgets, en vooral kleren, zegt ze, want in een Pyjama rondlopen hoort niet. Dan ziet ze Ash's nieuwe Pokemon: Pikachu! Ze vraagt waarom deze niet in een Pokeball zit, en Ash probeert Pikachu terug in een Pokeball te krijgen, maar deze slaat de Pokeball steeds terug! Eenmaal op pad haalt hij er zijn nieuwe Pokedex bij, die zegt dat Pokemon in een Pokeball worden bewaard. Daarna springt Pikachu op de Pokedex, waardoor hij een knop indrukt, en de Pokedex meldt dat niet alle Pokemon graag in een Pokeball zitten! Even later komen ze een Pidgey tegen, maar Pikachu weigert om mee te helpen om Pidgey te vangen. Dus Ash probeert het maar alleen, en smijt een Pokeball. Pidgey breekt makkelijk uit, en valt Ash aan, en Pikachu schiet in de lach! De Pidgey is ontsnapt, maar dan ziet hij een Spearow. Als hij dicht komt, laat Spearow duidelijk zien dat hij wilt aanvallen, maar ipv Ash, valt hij Pikachu aan, die Spearow verslaat, maar daardoor komt er een hele groep Spearow achter de 2 aangevlogen! Ash Pakt Pikachu op, die intussen al wat schade heeft opgelopen, en springt van een waterval Wat verder zit een meisje te vissen, maar ipv een Water-Pokemon, tilt ze Ash en Pikachu uit het water. Ze kijkt niet om naar Ash, maar zegt dat Pikachu ernstig gewond is, en naar ene Pokemon-center moet in Viridian City. Maar Ash hoort in de verte al terug de Spearow, en steelt snel de fiets van het meisje, en rijdt richting Viridian City, met Pikachu in het mandje. Het meisje scheld en roept, maar Ash rijdt gewoon door. Maar dan begint het te regenen, en de fiets slipt in de modder, en Ash & Pikachu vallen. De Spearow's vallen aan, maar Pikachu absorbeert de kracht van een Donderschok, en gebruikt deze op de Spearow's, die allemaal verslagen zijn, maar ook de fiets is hierdoor kapot. Onze 2 vrienden blijven uitgeput op de grond liggen, tot de storm voorbij is. In het eerste zonlicht ziet Ash een blinkende Pokemon, en neemt zijn Pokedex erbij maar deze kan niets over deze Pokemon vertellen. Ash loopt verder, en draagt zijn Pikachu mee naar Viridian City.

Credits: Arnedebouvere

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokevana.be
MMaster
Poke Ball
Poke Ball

Favoriete Pokémon lugia &
Woonplaats pewter city

BerichtOnderwerp: Re: 001 - Pokémon! Ik Kies Jou!   09/09/11, 06:11 pm

Dit blijf mijn favoriet naar 11 jaar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

001 - Pokémon! Ik Kies Jou!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Welke starter kies jij in Black & White??
» 001 - Pokémon! Ik Kies Jou!
» Hoe maak ik een Deck?
» Wat kies je met je Thoughtseize?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokévana :: TV :: Afleveringen :: Indigo League-