| | 018 - Schoonheid en het Strand! | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: 018 - Schoonheid en het Strand! 29/05/11, 08:08 pm | |
| - Een aflevering die nooit in Nederland is uitgezonden en pas twee jaar later in hevig gecensureerde vorm in Amerika te zien was "Beauty and the Beach!". アオプルコのきゅうじつ! is de Japanse titel en betekent 'Vakantie in Aopulco!', Aopulco is de naam van de stad die in het Engels Porta Vista genoemd is. Deze aflevering is nooit in het Nederlands verschenen, omdat James zich op een bepaald moment verkleed als vrouw, en 2 namaak-borsten opzet, wat niet echt in een kinderprogramma thuishoort...
Ash, Misty en Brock verliezen geen seconde als ze in Porta Vista aankomen en springen gelijk in zee! Terwijl ze plezier hebben spioneert Team Rocket met hun Gyaradosonderzeeer en ze besluiten geld te gaan stelen van de rijke toeristen. Dan zien ze ineens dat er een boot hun richting op komt: Ash, Misty en Brock zitten er op en rammen Team Rocket. Het aanmeren aan de pier gaat ook niet zonder slag maar ze bieden de eigenaar, Moe, aan om de kosten te vergoeden om te werken in zijn restaurant. Team Rocket ontmoet op dat moment Brutella, eigenaresse van een restaurant. Ze willen bij haar werken om geld te verdienen om hun boot te repareren en dat vindt ze goed. Brutella en Moe blijken rivalen te zijn en het duurt niet lang of het lijkt dat Brutella meer klanten krijgt dan het restaurant van Moe! Ash laat zijn Pokémon uit en die helpen hun bij alle taken en dat werkt goed: er komen veel meer klanten! Helaas saboteert Meowth de boel en ontstaan er verschillende problemen. Opeens verschijnen professor Oak en de moeder van Ash! Ze komen voor de schoonheidswedstrijd en Ash verspreidt met Pidgeotto de flyers en al snel wordt het restaurant van Moe voller en voller. De wedstrijd begint en Brock is de presentator. Misty begint en gebruikt Starmie en Squirtle om een ufo te vormeren. Daarna vormen Ekans en Koffing van Team Rocket een Omastar waarna Team Rocket meedoet, Jessie in badpak evenals James, die opblaasbare borsten aanheeft. Als daarna Gary en zijn cheerleaders het podium opkomen om Ash te beledigen komt er een Gyarados uit het water: het is Team Rocket! Ze vuren een raket af en Ash vecht terug met zijn Pokémon terwijl één van de raketten Brutella's restaurant vernietigd... Terwijl Ash en zijn vrienden afscheid nemen van Moe, professor Oak en Ash' moeder houdt zij een trofee in haar handen: zij heeft de wedstrijd gewonnen!
Laatst aangepast door Biggy op 08/06/11, 11:02 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 31/05/11, 09:47 pm | |
| iemand een idee waar je de complete versie van deze aflrvering kunt vinden? engels of nederlands, desnoods ondertitelt :?: Zou zo graag eens lachen metm james zn vrouwlijke kant :lol!: _________________________  |
|
 | |
Nirron Great Ball

3353 4289 8844
Aalst
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 03/06/11, 09:53 am | |
| De volledige versie is enkel beschikbaar in het Japans. Moet makkelijk online te vinden zijn met Engelse subs.
Hier is een Engelstalige versie waar mensen dan nog de fragmenten die geknipt waren er terug erin geplakt hebben.
Wel grappig dat ze sommige dingen er dan wel in laten zoals die Ash, Brock en Misty die de boot eigenlijk gesloten hebben.. joyride! en die oude man die naar de borsten van Misty ligt te staren! ^^
Persoonlijk moet ik eens een goede plek vinden waar ik alle Japanese afleveringen kan streamen. Dan bekijk ik alle seizoenen van het begin! Heb toch een goed deel van GEN3 gemist en klein deeltje van het einde van GEN2.
|
|
 | |
gengarking Ultra Ball

Gengar (Spre
Oostende
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 05/06/11, 08:47 am | |
| Hahha, leuke aflevering, maar buiten de 2 japanse deeltjes, kunnen ze dat toch ook in belgie uitzenden zonder probleem? _________________________  |
|
 | |
Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 05/06/11, 08:42 pm | |
| Op pokéchar.nl kun je al de afleveringen van pokemon downloaden!  |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 06/06/11, 08:15 pm | |
| Staat die er ook in het nederlands? |
|
 | |
Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 06/06/11, 09:37 pm | |
| | Biggy schreef: | | Staat die er ook in het nederlands? |
Deze aflevering is nooit uitgezonden geweest in Nederland of België, dus ga je die nooit in het nederlands gesproken vinden he. Maar het zijn wel Nederlandse ondertitels. |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 06/06/11, 09:41 pm | |
| alright, die moet ik gaan zien |
|
 | |
Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Re: 018 - Schoonheid en het Strand! 06/06/11, 09:43 pm | |
| | Biggy schreef: | | alright, die moet ik gaan zien |
Ik ben al de afleveringen aan het afhalen en aan het branden. En hoe raar het ook is, kijk ik ze allemaal samen met mijn vriendin :p Zalig als je een vriendin hebt die je zwakte voor pokémon aanvaardt. :p |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | |
 | |
| | 018 - Schoonheid en het Strand! | |
|