PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Biggy
Admin
Admin

Friendcode HeartGold 3352 6882 0099
Friendcode White 0175 0519 5370
Favoriete Pokémon Infernape
Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    31/05/11, 12:39 pm

Door de blijvende problemen wat betreft toernooien in Belgie, houden steeds meer spelers op met het Pokemon TCG. Onze Summertour, die ervoor moest dienen om dit tegen te gaan, werd jammer genoeg afgelast wegens termijn-problemen.

Maar we geven de strijd niet op!
Hierbij doe ik een oproep aan alle organizers en League-Leaders in België, om de volgende Prerelease terug te organiseren, al zal dit wel on-officieel moeten gebeuren, en dus zonder extra Price-support (maar dat is maar een detail). Deze zullen nog deze Zomer-Vakantie plaatsvinden, dus als iedere Pokémon-Professor die hierbij wil helpen, hier zijn/haar Favoriete League zou willen posten, kunnen we deze zomer eindelijk terug Pokemon spelen!

Credits: Arnedebouvere

Laatst aangepast door Biggy op 02/09/11, 08:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokevana.be
Samuel
Moderator
Moderator

Friendcode HeartGold 2579 9870 9871
Friendcode Black 4942 4685 8202
Favoriete Pokémon Mewtwo
Woonplaats Ninove
Sterrenbeeld Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    31/05/11, 05:34 pm

Jammer van de Summertour maar er is nog steeds een prerelease in Destelbergen (de papieren korf) en ze houden ook gewone tornooien on-officeel en ook leagues maar daar zijn we maar max. (enkel op de prerelease) met 14 personen dus doe ik een oproep om naar de leagues en tornooien van de papieren korf te komen.
Voor info over deze tornooien ga dan naar deze site: http://www.depapierenkorf.be/.

Greetz Samuel Heel Blij

Voor help/info pm me maar of stuur een mail naar samuel@pokevana.be !
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Crystal
Moderator
Moderator

Woonplaats Merksem

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    31/05/11, 05:49 pm

Ik ben bezig met een zomerplanning die ik binnenkort bekend ga maken (geef me ongeveer nog een 2 weken).
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
sonic
Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon mewtwo
Woonplaats Roeselare
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    07/06/11, 08:03 pm

Nog week wachten, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt Tong

Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon Hydreigon
Sterrenbeeld Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    14/06/11, 04:01 pm

Crystal schreef:
Ik ben bezig met een zomerplanning die ik binnenkort bekend ga maken (geef me ongeveer nog een 2 weken).

Ben waarschijnlijk ongeduldig, maar de 2 weken zijn om, en ben eerlijk gezegd nieuwsgierig Blij

Poke Ball
Poke Ball

Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    17/06/11, 08:54 pm

Zullen er ook ds leagues komen?

Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon Gengar (Spre
Woonplaats Oostende
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    06/07/11, 08:13 am

zijn er al, in aalst toch!

Moderator
Moderator

Friendcode White 365426812370
Favoriete Pokémon charizard
Woonplaats oost-vlaanderen
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    06/07/11, 07:48 pm

gengarking schreef:
zijn er al, in aalst toch!
ik doe nu men best voor die prof status als ik die heb zal ik mits nelly daar toernooien doen
maar dan moet ik nu even wachten tot de 19 de voor poging 2

wie kan me hierbij helpen ?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Biggy
Admin
Admin

Friendcode HeartGold 3352 6882 0099
Friendcode White 0175 0519 5370
Favoriete Pokémon Infernape
Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    06/07/11, 08:47 pm

Je kunt steeds overleggen met Jantheman & Voodoochild om samen verder te organiseren, want op dit moment onderhouden vooral zij de toernooien in Aalst. Bovendien: Officiele toernooien zijn er toch niet tot er een beslissing valt, dus moet je in zekere zin geen officiële organisator zijn tot er een oordeel valt (verbeter me als ik fout zit!).

Credits: Arnedebouvere

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokevana.be
beatmasterv
Moderator
Moderator

Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    06/07/11, 09:14 pm

Biggy schreef:
Je kunt steeds overleggen met Jantheman & Voodoochild om samen verder te organiseren, want op dit moment onderhouden vooral zij de toernooien in Aalst. Bovendien: Officiele toernooien zijn er toch niet tot er een beslissing valt, dus moet je in zekere zin geen officiële organisator zijn tot er een oordeel valt (verbeter me als ik fout zit!).
ik weet niet wie er pokemon toernooien organizeer maar ik weet wel
dat ik er niet veel mensen zie dat daar pokemon spelen

daarmee dacht ik dat er geen mensen waren die hier mee bezig waren
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jan the man
Admin
Admin

Woonplaats dilbeek
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    06/07/11, 11:37 pm

het is wel zo dat ik wegens stage, school en eindwerk alles heb moeten stoppen ik had zelf plannen om helemaal te stoppen die zijn gelukkig niet tot uiting gekomen... wat je zegt heb ik ook van voodoochild gehoord. dit omdat we heel weinig nog hebben kunnen doen maar als je wilt spreken we eens af en kijken we wat we op poten kunnen zetten ok?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
beatmasterv
Moderator
Moderator

Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    07/07/11, 12:02 am

Jan the man schreef:
het is wel zo dat ik wegens stage, school en eindwerk alles heb moeten stoppen ik had zelf plannen om helemaal te stoppen die zijn gelukkig niet tot uiting gekomen... wat je zegt heb ik ook van voodoochild gehoord. dit omdat we heel weinig nog hebben kunnen doen maar als je wilt spreken we eens af en kijken we wat we op poten kunnen zetten ok?
vindt ik prima zo komen er hopelijk meer mensen die pokemon komen spelen
ik had nelly al een idee gemaild over pokemon games
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sandshrew
OP Coördinator Benelux
OP Coördinator Benelux

Favoriete Pokémon Sandshrew
Woonplaats Leiden, Nederland

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    29/08/11, 10:54 am

Beste mensen,

Zeer binnenkort worden de toernooien in België weer hervat! Om te beginnen met de Battle Roads Autumn. Hopelijk gaan ook de liga's weer door dit jaar, want met ingang van het TRIO SEASON (eerste seizoen van het nieuwe jaar) zijn er weer promo's.

Meer details volgen, want gymowners, gymleaders en TO's worden eerdaags gecontacteerd.

Ja, Daffy, het is rond!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokemon-organizedplay.nl
Daffy
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode Diamond 4727 4143 4965
Friendcode SoulSilver 1892 7359 3156
Friendcode White 4899 5286 3779
Favoriete Pokémon Smeargle &am
Woonplaats Ekeren
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    29/08/11, 12:11 pm

Jeeeeeeeeeeej
*vreugdedansje in de kamer* lol!

Helfighter
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!    29/08/11, 05:18 pm

VIND IK LEUK! Heel Blij

Nieuw leven voor PLAY! Pokémon in Belgie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Similar topics

-
» Nieuw leven!
» Nieuw rank systeem en apart voor fp2 en p2p
» dagelijks leven
» Nieuwe maps voor CoD 4
» Met wie heb jij voor het laatste gezoend?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokévana :: TCG :: Evenementen-