PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wii-U Controller!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Biggy
Admin
Admin

Friendcode HeartGold 3352 6882 0099
Friendcode White 0175 0519 5370
Favoriete Pokémon Infernape
Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Wii-U Controller!   07/06/11, 08:54 pm

Omdat de Wii-U meer zal kunnen met de controller dan met eender wat anders, verdient deze een eigen topic!

Zalig gewoon wat je ermee kan #:-O

Credits: Arnedebouvere

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokevana.be
dastardly429
Poke Ball
Poke Ball

Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   08/06/11, 12:22 pm

Is da nie een beetje overdreven? Zeg nu zelf, die besturing kan gewoon nie werken met zon grote controller!

Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode SoulSilver 2666 2235 7051
Friendcode White 3138 8369 0552
Favoriete Pokémon Gengar
Woonplaats Ieper
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   08/06/11, 03:15 pm

Ik denk dat het ook wat "te" is . Maar het ziet er wel verschrikkelijk cool uit ! Heel Blij

Klik op het ei. Je zou me er een groot plezier mee doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
sonic
Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon mewtwo
Woonplaats Roeselare
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   13/06/11, 08:20 pm

Valt wel mee, en de mogelijkheden van 1 controller vallen ook goed mee, vooral in partygames waar de regel 1 tegen alen is:

Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon Hydreigon
Sterrenbeeld Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   14/06/11, 04:06 pm

sonic schreef:
Valt wel mee, en de mogelijkheden van 1 controller vallen ook goed mee, vooral in partygames waar de regel 1 tegen alen is:

Bah, is ergens wel leuk, maar blijft beperkter. Ook al zouden het er maar 2 zijn die je kunt verbinden, zou ik al zeer content, want je kunt nog steeds de remotes gebruiken. Bv quizen is dan ook leuk, 2 tegen 2 met elk een schermpje. en de opdrachten doe je dan samen met elk een wii remote.

Admin
Admin

Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   20/06/11, 08:01 am

Hoeveel controllers er kunnen worden aangesloten staat nog steeds niet voor 100% vast. Lees dit bericht maar dat op N-Gamer.nl stond:

Jesse Moerkerk schreef:
Genoeg vragen en onduidelijkheden rond Nintendo op de E3, maar eentje voerde wel de boventoon. Kun je echt maar één nieuwe controller aansluiten op de Wii U?
Wie vinden we geloofwaardiger, Reggie, Miyamoto of toch Iwata? Die keuze moet je maken als je wilt weten of je uiteindelijk met meerdere Wii U-controllers kunt spelen op Nintendo’s nieuwe console.

Miyamoto was de eerste die zich uitsprak, want hij vertelde op de E3 het volgende: "Het idee is dat je slechts één controller per systeem kunt gebruiken." Geen mogelijkheid om meerdere controllers aan te sluiten dus. En ook geen ambitie bij Nintendo om dit wel te realiseren.

Totdat Reggie Fils-Aime (door de mond van een analist) heel ander nieuws naar buiten bracht. "Op dit moment bekijken we de mogelijkheden om meerdere controllers aan te sluiten op de Wii U. Bijvoorbeeld als één van je vrienden langskomt met zijn eigen controller", aldus de directeur van Nintendo of America. Wel met nogmaals de aantekening dat het gaat om een quote via een analist.
Inmiddels heeft ook algemeen directeur Iwata een duit in het zakje gedaan. Volgens hem heeft het vooral met de kosten te maken, "technisch is het mogelijk meerdere controllers aan te sluiten op de Wii U, maar dit wordt te duur."

Tijdens de E3 heb ik me bij elke demo verbaasd over het ontbreken van meerdere nieuwe controllers, en ik doe dan ook hard mijn best om vooral Reggie te geloven. Toch vrees ik het ergste, aangezien in meerdere demo’s juist veel aandacht werd besteed aan het één-tegen-de-rest-concept. En laten we eerlijk zijn; Miyamoto en Iwata zijn toch echt een stuk geloofwaardiger dan die gladde Reggie.

Terug naar boven Go down
beatmasterv
Moderator
Moderator

Friendcode White 365426812370
Favoriete Pokémon charizard
Woonplaats oost-vlaanderen
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   21/09/11, 08:55 pm

leuk al denk ik wel het eerst grondig te testen voor ik hem koop

Profiel bekijken
Beertje111
Moderator
Moderator

Friendcode Diamond 0645 7153 5936
Friendcode White 5071 4558 5392
Favoriete Pokémon Gatlingkitty
Woonplaats Gent, Belgium
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   21/09/11, 10:11 pm

Ik betwijfel of ik die zal kopen.
De Wii heeft me iets te veel teleurgesteld.
Ik hou nog steeds veel meer van handhelds en pc-gaming.

Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died!
If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope.

I have my own youtube channel now!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
beatmasterv
Moderator
Moderator

Friendcode White 365426812370
Favoriete Pokémon charizard
Woonplaats oost-vlaanderen
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   22/09/11, 09:10 am

de wii heeft me ook teleurgesteld kwa handeling
maar ja ze kunnen er vooruit gegaan zijn he

Profiel bekijken
Biggy
Admin
Admin

Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: Wii-U Controller!   13/11/11, 09:53 am

(hoppelijk) goed nieuws!

Nintendo is op dit moment aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om toch een 2de Wii-U controller mogelijk te maken!

N-Gamer schreef:
De E3-presentatie was wat chaotisch, maar amai, wat zijn we benieuwd naar de Wii U! Helemaal nu we weten dat je er waarschijnlijk toch fatsoenlijk op kunt multiplayeren.
Een controller met een 6 inch touchscreen, camera, gyroscoop en ga zo maar door, dat is geen goedkoop onderdeel. Daarom wilde Nintendo er slechts eentje voor de Wii U maken en verder ruimte in de nieuwe console laten voor de oude Remotes. Nu lijkt daar verandering in te komen, want Nintendo is volgens geruchten aan het onderzoeken of er zo'n tweede supercontroller bij kan komen.
Haper-de-haper
Dat is natuurlijk hartstikke tof omdat je dan met die nieuwe gadget-achtige controller samen kan spelen, maar er kleeft helaas ook een nadeel aan. De toevoeging van een tweede Wii U-controller kan namelijk betekenen dat de framerate achteruit gaat. De framerate is de hoeveelheid beeldjes per seconde, als die heel slecht is, dan hapert je beeld enorm.

Bovendien wordt samen gamen op de Wii U vast een stuk duurder als er nog zo'n bijzondere controller bijkomt. Waarschijnlijk kun je hem los kopen en zit hij niet in het pakket van de Wii U, maar ik denk dat je zoiets dan toch graag wilt hebben om samen te spelen. En misschien bij sommige spellen zelfs wel nodig hebt om samen te spelen, maar dat is natuurlijk gespeculeer van de bovenste plank.
Duur
Toch zal de Wii U als apparaat ook duurder worden, omdat er binnenin hardware moet worden aangepast om zo'n tweede touchscreen-controller aan te kunnen. En daar moet ik in deze dure decembermaanden niet aan denken. Gelukkig maar dat de console nog lang niet uitkomt...

Bron

Terug naar boven Go down

Wii-U Controller!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Wii-U Controller!
» Wat wil jij op de Wii II ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum