Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:12 pm | |
| Dag beste gamers  Aangezien ik vroeger enkel een gameboy advence had en ik nu mijn vriendin haar ds lite heb geleend, weet ik niet hoe ik hier mee op wifi moet om pokemons te ruilen enz.. Dus even wat hulp is welkom  |
|
arnedebouvere Hoofdmoderator

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:24 pm | |
| Oke , ik ga dit proberen om uit te leggen . Allereerst heb je een draadlouze router of LAN - verbinding nodig . Als je dit hebt , kan ik nu doorgaan met mijn uitleg . Zoniet , schaf er dan een aan , of koop een Nintendo Wi-Fi USB Connector . Dan ga je naar je Pokémon Game , je start hem op en waar je New Game , Continue , Mystery Gift , enzovoort hebt , staat er Wi-Fi instellingen . Als je daar naar toe gaat , dan kun je een verbinding opstellen door een Access Point te zoeken , wat je draadloze router is . Als hij er een gevonden heeft , dan is er oftewel in het groen een slotje als je direct verbinding kunt hebben , blauw , maar ik weet niet meer waar dat voor stond , of een rood slotje , en dan moet je je WEP Key van je router ingeven . Ik weet niet waar je je WEP Key moet zoeken , want ik heb die nooit nodig gehad . Ik had gewoon direct verbinding zonder IP Address en dergelijke ... Mocht je toch nog zo'n dingen nodig hebben , kun je gaan naar het Start Menu , dan cmd intikken , dan kom je uit op een zwart scherm . Als je daar dan intikt ipconfig/all dan kom je bij al die gegevens terecht . Ik weet het , ingewikkeld , maar echt gemakkelijk om het uit te leggen is het niet . Anders kun je nog steeds eens een handleiding raadplegen  En don't forget , Google is your best friend ! :lol!: |
|
Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:27 pm | |
| IK heb, als ik mijn game opstart, enkel continue en new game staan.. Dus geen 'Wi-Fi instellingen'...
Het spel is pokemon leafgreen. |
|

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:35 pm | |
| Zeg dat dan meteen hé ...:no: Pokémon LeafGreen is een GBA(Gameboy Advance) game , dus geen DS game . Een GBA Game ondersteunt geen Wi-Fi , ook niet op een DS . Als je een Pokémon DS Spel zou gebruiken zou je dit wel hebben . Maar het is onmogelijk om Pokémon Leafgreen met Wi-Fi te verbinden .  |
|
Schutterke Poke Ball

Snorlex
Hasselt
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:38 pm | |
| Ah, kut! Nu snap ik wat ze met dat wireless gedoe bedoelde op dat spel. Dat is dat adaptertje wat je bij da spel had als je dat kocht. :p |
|
Beertje111 Moderator

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:43 pm | |
| Inderdaad. Geen enkele GBA game ondersteund Wi-Fi. Zelfs GBA games die na de release van de DS zijn uitgebracht ondersteunen geen Wi-Fi. Waarom heb je die DSLite geleend als je enkel GBA spellen hebt? _________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |
|

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 23/06/11, 05:44 pm | |
| Inderdaad , bij Pokémon Leafgreen zit inderdaad een adapter , een Wireless Adapter . Jammer kun je die niet in een DS steken , enkel in een Gameboy Advance . Wireless heeft dan weer met wat anders te maken dan Wi-Fi . Wireless is als je met twee of meer personen bent en je wilt bijvoorbeeld een gevecht doen . Dan steken beide spelers een Wireless Adapter in hun Gameboy Advance en dan kun je tegen elkaar vechten . Op de DS is Wireless draadloos , maar toch zul je geen Wireless verbinding kunnen gebruiken op de DS voor GBA Games . |
|
dastardly429 Poke Ball

| Onderwerp: Re: Hoe nintendo ds lite op wifi krijgen? 28/06/11, 07:30 pm | |
| | arnedebouvere schreef: | | Inderdaad , bij Pokémon Leafgreen zit inderdaad een adapter , een Wireless Adapter . Jammer kun je die niet in een DS steken , enkel in een Gameboy Advance . Wireless heeft dan weer met wat anders te maken dan Wi-Fi . Wireless is als je met twee of meer personen bent en je wilt bijvoorbeeld een gevecht doen . Dan steken beide spelers een Wireless Adapter in hun Gameboy Advance en dan kun je tegen elkaar vechten . Op de DS is Wireless draadloos , maar toch zul je geen Wireless verbinding kunnen gebruiken op de DS voor GBA Games . |
klopt, die adapter werkt met infrarood, dus niet via lan (ander signaal)._________________________  |
|