PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De 'Easy Catch' truk in Black en White

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Beertje111
Moderator
Moderator

Friendcode Diamond 0645 7153 5936
Friendcode White 5071 4558 5392
Favoriete Pokémon Gatlingkitty
Woonplaats Gent, Belgium
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: De 'Easy Catch' truk in Black en White   02/07/11, 11:49 am

Ok, iedereen kent wel de truk van Pokemon Blue, Red en Yellow om gewoon zoveel mogelijk op de A-knop te beuken en dat dit de kans om de pokemon te vangen zou vergroten.
Ook in Pokemon Ruby, Sapphire en Emerald is er zo'n truk. Namelijk de AB-truk. Als de pokeball wordt gegooid druk je zo snel mogelijk op A en als de Pokeball opengaat begin je ook op de B knop te bashen.

Ik heb ontdekt dat dit ook zeer goed op pokemon Black en White lijkt te werken aangezien ik hier gemakkelijk volcarona en thundurus mee heb gevangen.
Kan iemand dit bevestigen?

Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died!
If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope.

I have my own youtube channel now!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
arnedebouvere
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode SoulSilver 2666 2235 7051
Friendcode White 3138 8369 0552
Favoriete Pokémon Gengar
Woonplaats Ieper
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   02/07/11, 01:05 pm

Ik heb dit meestal met gewone Pokémon . Ik weet niet zeker of die trucjes allemaal werken , maar die van Blue , Red en Yellow weet ik . In Black en White lukte dit bij mij soms ook , maar toch niet altijd . Meestal hou ik A en B ingedrukt , en duw ik heel de tijd op Select .

Klik op het ei. Je zou me er een groot plezier mee doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Biggy
Admin
Admin

Friendcode HeartGold 3352 6882 0099
Friendcode White 0175 0519 5370
Favoriete Pokémon Infernape
Woonplaats Nieuwpoort
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   02/07/11, 07:10 pm

Ik vraag me eigenlijk af of die trucjes nut hebben. Heb zo eens 50 pokemon afgelopen met een kameraad op school, hij had ruby, ik saphirre, en gekeken hoeveel we er met en hoeveel zonder drukken konden vangen met de eerste ball (ik zonder drukken, hij met button smashen) . Dit in hetzelfde perkje gras, met een pokemon van hetzelfde level als eerste in de party, en zonder aan te vallen. Resultaat? met een verschil van 2 had hij gewonnen (16-14 was de stand), maar kom, 2 op 50 is nu ook niet amazing.

Credits: Arnedebouvere

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokevana.be
Daffy
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode Diamond 4727 4143 4965
Friendcode SoulSilver 1892 7359 3156
Friendcode White 4899 5286 3779
Favoriete Pokémon Smeargle &am
Woonplaats Ekeren
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   02/07/11, 07:23 pm

Ik hebt wel gemerkt dat het "masterball effect" op mijn DS vaker voorkomt dan bij vrienden van mij. Dus zo ver 7 keer, de rest 0-3 keer.
En ik ben een button rammer :p
Het kan perfect toeval zijn, hoor. Maar dit is wel de ondervinding.

sonic
Ultra Ball
Ultra Ball

Favoriete Pokémon mewtwo
Woonplaats Roeselare
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   03/07/11, 09:31 am

Je moet in Black & White eens de l&r ingedrukt houden als je een pokebal smijt, dat werkt bij mij toch goed!

Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Favoriete Pokémon Gengar
Woonplaats Ieper
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   04/07/11, 02:16 pm

Het kan toeval zijn , maar af en toe lijkt het wel te helpen . Weet je wat bij mij altijd zo bizar is ? Ik smash echt VEEL op buttons , maar als ik ongeveer een 60-tal Poké Balls gebruikt heb , kom ik wanhopig . Dan gooi ik een Poké Ball zonder op buttons te drukken , ik val met mijn hoofd op een kussen , doe mijn ogen dicht en denk : die zal er niet inzitten , en juist dan heb ik hem gevangen

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
jerommeke
Great Ball
Great Ball

Woonplaats Bij Lambik ;-)

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   06/07/11, 08:02 am

arnedebouvere schreef:
Het kan toeval zijn , maar af en toe lijkt het wel te helpen . Weet je wat bij mij altijd zo bizar is ? Ik smash echt VEEL op buttons , maar als ik ongeveer een 60-tal Poké Balls gebruikt heb , kom ik wanhopig . Dan gooi ik een Poké Ball zonder op buttons te drukken , ik val met mijn hoofd op een kussen , doe mijn ogen dicht en denk : die zal er niet inzitten , en juist dan heb ik hem gevangen

Ok, dat klinkt lichtjes overdreven #:-O
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
arnedebouvere
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Favoriete Pokémon Gengar
Woonplaats Ieper
Sterrenbeeld Ram

BerichtOnderwerp: Re: De 'Easy Catch' truk in Black en White   06/07/11, 09:11 am

Dat klinkt overdreven , maar iedere letter die ik zei was waar
En iedere keer dat ik dat doe , dan juist zit hij erin . Ik weet , het klinkt verschrikkelijk raar , maar tot nu toe heb ik al iedere Legendarische Pokémon , na ongeveer een stuk of 60 keer proberen , zo gevangen ...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

De 'Easy Catch' truk in Black en White

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» MW2 or Black ops?
» Black Ops Squad
» [RPG] Black Town
» De 'Easy Catch' truk in Black en White
» Black & White Regels