|
|
| |
| Wat vind je van de prijsverlaging van de 3ds? | | Ik had hem al gekocht en was teleurgesteld, maar de downloadbare games maken alles goed. | | 0% | [ 0 ] | | Ik had hem al gekocht, maar ben nog steeds niet tevreden. | | 0% | [ 0 ] | | Ik ga hem nog snel aanschaffen voor de prijsverlaging voor de 20 games! | | 22% | [ 2 ] | | Ik wacht tot na de prijsverlaging. | | 55% | [ 5 ] | | Ik wou gewoon een 3ds vanaf de lancering en die 20 gratis games maken mij niets uit maar zijn een leuk extraatje. | | 22% | [ 2 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 9 | | |
| | Auteur | Bericht |
|---|
Beertje111 Moderator

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 01:52 am | |
| Nintendo kondigde enkele dagen geleden aan dat ze de prijs van de 3ds van 250 euro naar 170 euro zullen verlagen door het verlies dat ze hebben geleden door de slechte verkoop. Ook hebben ze aangekondigt dat degene die de 3ds hebben gekocht aan de lanceerprijs en voor 12 augustus verbinding hebben gemaakt met de e-shop gratis 20 spellen zullen kunnen downloaden. Dit zullen 10 Nes games en 10 Gba games zijn. Nog niet al de games zijn bekent maar het gaat in elk geval al om:
Nes: Super Mario Bros. Donkey Kong Jr. Balloon Fight Ice Climber The Legend of Zelda
Gba: Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 Mario Kart: Super Circuit Metroid Fusion WarioWare Inc. MegaMicrogame$ Kirby and the Amazing Mirror
De Nes games zullen vanaf 1 september te downloaden zijn, de Gba games waarschijnlijk iets later. De Nes games zullen later voor iedereen beschikbaar worden gemaakt, maar dan wel betalend. Nintendo benadrukte dat ze niet (direct) van plan zijn de Gba games voor het grote publiek te releasen.
Een leuk extraatje is dat de downloadbare games multiplayer zullen toegevoegd krijgen!
_________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now!
Laatst aangepast door Beertje111 op 04/08/11, 11:46 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|  | | arnedebouvere Hoofdmoderator

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 09:46 am | |
| Toch ga ik hem nog steeds niet kopen . Misschien als er wat betere games voor zijn , zoals Mario Kart , ... |
|  | | Beertje111 Moderator

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 04:10 pm | |
| Maar die komen er zoiezo dus... Het was gewoon stom van Nintendo om de 3DS zo vroeg te releasen. Er waren bijna geen games bij de release en sindsdien zijn er misschien maar 3 bijgekomen. En nu als gevolg is de verkoop slecht waardoor de andere gamefabrikanten schrik hebben dat de 3ds uitdraait op een flop en annuleren ze hun games waardoor er natuurlijk nooit goeie games uitkomen. Zo is Megaman Legends 3 geannuleerd, volgens capcom door 'niet genoeg interesse naar Legends 3, maar volgens mij komt het door de slechte verkoop van de 3ds. Assassins Creed: Lost Legacy werd ook geannuleerd, maar al in september omdat ze in plaats daarvan een Assassins creed: revelations gingen maken. En ook Saints Row en DJ Hero werden geannuleerd. Maar normaal gezien moeten in september eindelijk de eerste games binnen beginnen rollen en ik denk (hoop) dat tegen begin volgend jaar de verkoop echt zal kunnen beginnen. De 3ds mag in elk geval geen fiasco worden zoal hun VirtualBoy van 1995. _________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 04:54 pm | |
| Het is gewoon dat ik al een DS heb , en niet om die extra functies een nieuwe ga aanschaffen . Misschien gaat mijn zus er een krijgen , haar DS is bijna stuk .  |

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 05:27 pm | |
| 1. Ik heb ook een DS 2. De 3DS staat VOLLEDIG LOS van de DS reeks, het is geen zoveelste nieuwe versie van de DS (waarom begrijpen mensen dat niet!) Het heeft 3D ok, maar dat is niet het enige, vooral door de controlstick zou je moeten beseffen dat het om een volledig ander toestel gaat. En de grootse verandering is niet de controlstick OF de 3D, maar de grafische capaciteiten. De 3ds kan beelden van betere kwaliteit dan de PSP en dezelfde kwaliteit als de PS2 leveren, wat een enorme prestatie is. 3. Die extra functies? Volgens mij onderschat je de 3ds enorm. (en jammer genoeg doen vele spelontwikkelaars dit volgens mij ook) _________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 06:35 pm | |
| Volgens mij zie je de negatieve kanten er niet echt van . De 3DS heeft een verschrikkelijke korte tijd waarmee je 3D spellen kunt spelen , rond de 3 à 5 uur , terwijl een normale DS (begin nu niet over dat volledig los , de basis is hetzelfde) een tiental uur speelt zonder op te laden . En er mogen veel extra functies zijn , ik ken ze ondertussen ook wel een beetje , StreetPass , Mii Maker , 3D Camera , AR , eShop , betere graphics , weet ik veel nog wat allemaal . Sommige mensen hebben er verschrikkelijk veel last aan hun ogen van . Ik weet ook dat er daar een hele discussie rond is geweest , maar er blijven toch wel opmerkingen erover rondhangen .
Ondanks alle functies en dergelijke vind ik dat hij nog veel te veel mee heeft van zijn voorganger . De basis blijft , twee schermen , waarvan één touchscreen , dezelfde buttons op een paar na dan , DS Download Play , Pictochat , een paar games in een shop , een fotocamera , ... Ik vind het gewoon maar niks , ze hadden volgens mij meer gehad aan een compleet nieuwe console in 3D . En de 3D Graphics vind ik nu niet bepaald formidabel , stond eens in een winkel waar er een 3DS stond met Nintendogs , en er was gewoon niks 3D aan . Dacht dat het aan de 3DS lag , maar in een andere winkel stond ook een , en weer hetzelfde resultaat .
Ik ga hem dus niet kopen , gewoon omdat ik dat gevoel niet heb van "Wow , dit is pas echt cool!" .
|
|  | | dastardly429 Poke Ball

| Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 08:21 pm | |
| | Beertje111 schreef: | Maar die komen er zoiezo dus... Het was gewoon stom van Nintendo om de 3DS zo vroeg te releasen. Er waren bijna geen games bij de release en sindsdien zijn er misschien maar 3 bijgekomen. En nu als gevolg is de verkoop slecht waardoor de andere gamefabrikanten schrik hebben dat de 3ds uitdraait op een flop en annuleren ze hun games waardoor er natuurlijk nooit goeie games uitkomen. Zo is Megaman Legends 3 geannuleerd, volgens capcom door 'niet genoeg interesse naar Legends 3, maar volgens mij komt het door de slechte verkoop van de 3ds. Assassins Creed: Lost Legacy werd ook geannuleerd, maar al in september omdat ze in plaats daarvan een Assassins creed: revelations gingen maken. En ook Saints Row en DJ Hero werden geannuleerd. Maar normaal gezien moeten in september eindelijk de eerste games binnen beginnen rollen en ik denk (hoop) dat tegen begin volgend jaar de verkoop echt zal kunnen beginnen. De 3ds mag in elk geval geen fiasco worden zoal hun VirtualBoy van 1995. |
De release van zo weinig nintendo-games zou vooral komen omdat ze terug ontwerpers van shooters/fightgames/... willen aantrekken, en als soort van compensatie dat ze terug zulke games gaan maken voor nintendo, wacht nintendo met zijn goede toppers, en heeft de andere games een voordeel. Al is dit wel irronisch, want juist daardoor licht de verkoop zo laag
Maar hoedanook, vind dat je gelijk hebt wat betreft de functies/beeld/.. Ok, in 3D spelen vidn ook ik wat irritant, het enige wat dat aan mij laat zien is een nieuwe mogelijkheid om snel hoofdpijn te krijgen. Maar als je dat uitzet: fantastish beeld gewoon! Vond het altijd zo merde dat de goede games op de ds uitkwamen, maar de goede besturing/graphics op de psp zatten, eindelijk: the best of both worlds! _________________________  |

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 02/08/11, 09:25 pm | |
| | arnedebouvere schreef: | Volgens mij zie je de negatieve kanten er niet echt van . De 3DS heeft een verschrikkelijke korte tijd waarmee je 3D spellen kunt spelen , rond de 3 à 5 uur , terwijl een normale DS (begin nu niet over dat volledig los , de basis is hetzelfde) een tiental uur speelt zonder op te laden . En er mogen veel extra functies zijn , ik ken ze ondertussen ook wel een beetje , StreetPass , Mii Maker , 3D Camera , AR , eShop , betere graphics , weet ik veel nog wat allemaal . Sommige mensen hebben er verschrikkelijk veel last aan hun ogen van . Ik weet ook dat er daar een hele discussie rond is geweest , maar er blijven toch wel opmerkingen erover rondhangen .
Ondanks alle functies en dergelijke vind ik dat hij nog veel te veel mee heeft van zijn voorganger . De basis blijft , twee schermen , waarvan één touchscreen , dezelfde buttons op een paar na dan , DS Download Play , Pictochat , een paar games in een shop , een fotocamera , ... Ik vind het gewoon maar niks , ze hadden volgens mij meer gehad aan een compleet nieuwe console in 3D . En de 3D Graphics vind ik nu niet bepaald formidabel , stond eens in een winkel waar er een 3DS stond met Nintendogs , en er was gewoon niks 3D aan . Dacht dat het aan de 3DS lag , maar in een andere winkel stond ook een , en weer hetzelfde resultaat .
Ik ga hem dus niet kopen , gewoon omdat ik dat gevoel niet heb van "Wow , dit is pas echt cool!" .
|
Het is een feit dat de 3ds veel op de ds lijkt, maar geef toe de psp en psp vita lijken ook ongeloofelijk veel op elkaar en toch zijn de verschillen enorm. De gameboy en gameboy color waren ook bijna identiek. Je kan niet verwachten dat ze elke keer radicaal van ontwerp veranderen. Want geef toe, het is gewoon een handige vorm. De korte speeltijd is ook redelijk normaal want HET IS 3D. Dit vergt enorm veel van de processor/grafische kaart en dit kost energie. Je moet begrijpen dat het al een hele prestatie is om 3d weer te geven zonder bril. En je MOET het 3d effect niet gebruiken he, en dan kan je toch 6-7 uur spelen. En als je DS spellen speelt kan je er ook 8 of 9 uur op spelen (Ik weet niet welke ds jij hebt maar op die van mij kon ik allesinds zeker geen 10 uur spelen hoor. ik heb de oude grijze DS en heb hem zoveel herladen dat ik er nu zelfs maar 3 uur uit krijg) Ik weet niet waar je hebt gelezen dat mensen veel last krijgen van hun ogen want ik ken een heel forum vol mensen die hier geen enkele last van ondervinden. Toegegeven dat je wel een beetje moet wennen aan het 3D effect en dus de 3d best niet direct op de hoogste stand zet, maar je zet al snel het 3d effect op z'n maximum. Ook maakt het ene spel meer gebruik van 3d dan het ander. Ik heb Nintendogs en het 3d effect is daar niet echt merkbaar, maar ik heb ook Samurai Warrior Chronicles en Ocarina of Time en daar zie je het echt wel duidelijk. Je mag ook geen enorme resultaten verwachten zoals in een cinemazaal, want die hebben een iets groter projector en dus betere technologie. Als je echt wil zien wat de 3DS kan dan had je het promotiefilmpje moeten zien dat er op stond bij de lancering. jammer genoeg is dit er na een update af gegaan. Maar er is nu een soort videokanaal en via de E-shop kan je ook 3D trailers van aankomende games zien en die zien er echt cool en mooi 3D uit. Er gaan zelfs naar het schijnt hele 3D versies films voor op de 3DS verschijnen al is daar nog niet veel van bekend.
Sorry dat ik misschien een beetje kortaf klonk, maar ik vind de 3DS echt een goede console met veel potentieel en ik wou wat misverstanden die de meeste mensen over de 3DS hebben rechtzetten._________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 03/08/11, 10:20 am | |
| Het is gewoon dat ik van Nintendo wat vernieuwender verwacht . Toegegeven , 3D zonder bril klinkt vreselijk leuk , en tegenwoordig stormen mensen op alles af dat 3D is . Met vernieuwender bedoel ik een gloednieuwe console in 3D . Als je het rijtje afloopt , DS , DS Lite , DSi , DSi XL , en dan nog de 3DS , ga je zien dat er het meeste succes geboekt is met de eerste versie , omdat het toen gewoon veel meer nieuwe dingen aan bod kwamen in vergelijking met de Game Boy , een touchscreen , twee schermen , paar nieuwe knoppen , ... Nintendo kan inderdaad niet altijd van vorm veranderen , maar het begint nogal vervelend te lijken als het iedere keer grotendeels hetzelfde is , ook al is het een handige vorm . De Wii krijgt als opvolger Wii U , de DS had dan de DS Lite , DSi , DSi XL en 3DS , Game Boy Color dan de Game Boy Advance , en op de duur vind ik het niet echt meer waard om de opvolger te kopen . Toegegeven , de 3DS is wel leuk , maar hem voor die extra voordelen kopen ? Geef mij maar mijn goeie ouwe DS .  |

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 03/08/11, 03:41 pm | |
| De DS Lite, DSi en DSi XL mag je niet als opvolgers van de DS zien. Het is eigenlijk dezelfde console met een kleine verbetering (het enige andere was OF een kleiner formaat OF groter en beter scherm) Je kan pas van een echte opvolger spreken als de specs, dus de grafische capaciteiten en processor enzo, veranderd zijn. De DS, DS Lite, DSi (XL) hadden allemaal dezelfde interne onderdelen. (ik snap trouwens ook niet waarom de meesten altijd de nieuwste DS-versie moesten hebben, zoveel verschil was er toch niet?)
Het probleem is gewoon dat de vooruitgang die er is tussen de DS en 3DS niet ongelooflijk opvalt, maar het is er wel degelijk.
Het touchscreen en de 2 schermen was gewoon een revolutie. Zeker het touchscreen dat toen zelfs nog niet eens op de duurste smartphones zat. Daarom dat veel mensen nu teleurgesteld zijn omdat ze hadden verwacht dat Nintendo weer met een revolutie zou komen. Dit was trouwens ook niet het geval tussen de Gameboy en Gameboy Color zoals ik al eerder heb gezegd.
De vooruitgang valt ook in de spelletjes nog niet zo op omdat de ontwikkelaars nog moeten ontdekken wat ze er allemaal mee kunnen doen, maar dit zal wel veranderen.
Je zegt dat je genoeg hebt aan je ds en dat is voorlopig nog zo, maar binnen een jaar worden de 'grote' games niet meer voor de DS gemaakt, enkel nog enkele kleinere. Ik heb gewoon de 3DS gekocht omdat ik graag mee wil met de laatste games, dat is toch normaal?
_________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 03/08/11, 05:51 pm | |
| Daar begin ik ook wat voor te vrezen . Maar voorlopig ga ik nog wat afwachten , tot het echt noodzakelijk lijkt voor mij . |
|  | | Nirron Great Ball

3353 4289 8844
Aalst
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 04/08/11, 01:43 am | |
| Koop hem en maak gebruik van de "Laagste prijs garantie". Kom terug op 12 augustus en krijg het verschil terugbetaalt. |

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 04/08/11, 11:38 am | |
| Ik heb juist wat artikels gelezen over het 'Ambasador Program', zoals Nintendo het vrijgeven van de 20 Virtual Console games noemt, en ben tot de vaststelling gekomen dat ik enkele dingen verkeerd had begrepen.
Ten eerste heb ik nog een GBA tittel over het hoofd gezien, namelijk Yoshi's Island: Super Mario Advance 3. Ten tweede ging ik er van uit dat, toen Nintendo zei dat ze de 10 Nes games op een later tijdstip voor iedereen beschikbaar zouden maken, dat ze bedoelden dat die gratis zouden zijn. Dit is dus niet zo. Voor de Nes games zullen mensen die hun 3ds na de prijsverlaging hebben gekocht moeten betalen. Ze zijn ook niet direct van plan om de 10 GBA games vrij te geven aan het grote publiek, zelfs niet betalend. _________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |
|  | | poké fan Hoofdmoderator

4813 0378 1772
5414 9092 9430
Kyogre en To
Antwerpen
 | Onderwerp: Re: 3DS prijsverlaging. 16/12/11, 04:26 pm | |
| Eindelijk zijn de GBA-titels er.  |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper