Vandaag is er mij ter oren gekomen dat er wel effectief betaalde reizen zijn voor de Belgen naar worlds.
Normaal gezien worden die reizen toegekend aan de winnaar van elke categorie op het BK.
Omdat het BK dit jaar was weggevallen dacht iedereen dat er geen reizen te verkrijgen waren, maar iedereen was FOUT. ^ ^
De betaalde reizen werden nu toegekend aan de eerste in de ranking van België per leeftijdscategorie. Dat maakt dus 3 reizen: juniors, seniors en masters.
Ik vind dit een heel mooi iets van pokemon, zodat de Belgen zich toch kunnen vertegenwoordigen...
MAAR... Is het wel zo mooi als ze de personen in kwestie niet inlichten? Zo zou bijvoorbeeld Crystal morgenvroeg op het vliegtuig moeten zitten naar San Diego, maar omdat NIEMAND haar er iets heeft van laten weten dat zij de free trip kreeg, moet helaas deze reis die ook een eer is aan haar voorbij gaan.
Noch iemand van Pokemon USA, noch diegenen van België die het wel wisten hebben het haar laten weten. Dit geldt ook voor de persoon uit de juniors, ik ga er van uit dat niemand hem/haar gecontacteerd heeft. Ik vind het ronduid triest. Echt triest.

Het goede nieuwe is dat er wel enkele dit nieuws op tijd heeft bereikt en dat er toch iemand profiteert van deze verdiende prijs. Het is alleen jammer dat diegene de anderen niet heeft ingelicht. Ik neem diegene hiervoor niets kwalijk, want er kunnen ontzettend veel goede redenen daarvoor zijn. Het is gewoon uitzonderlijk jammer, hoe het gelopen is. =)
Al is er in mijn ogen wel een kleine schuldige... Pokemon USA had op z'n minst een mail kunnen sturen aan elke persoon in kwestie met de invite, ter inlichting.
Maar dat is natuurlijk mijn opinie.
Wat vinden jullie?
Nota bene: Ik wens diegenen die wel naar San Diego gaan ontzettend veel succes, plezier zon en geluk toe!

En ik hoop natuurlijk altijd mee op een Belg in de top!