PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

SPT Made (NL) - zaterdag 13 maart 2010

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Crystal
Moderator
Moderator

Woonplaats Merksem

BerichtOnderwerp: SPT Made (NL) - zaterdag 13 maart 2010   15/03/10, 03:51 pm

Toernooigegevens
- game
- 6 voorrondes, top 8
- 34 Masters

Deck : Gardelade

Ronde 1 : Jantine (NL) (Jumpluff)
Jantine had maar 2 Pokemon in de opening en geen pakkaarten. Spijtig voor haar maar na 2 minuten kon ik met Ken richting InterToys om daar een paar leuke dvd'tjes te gaan kopen.
1-0

Ronde 2 : Matijs (NL) (Lunarock/Rotom)
Een heel leuk deck waar het mijne ontzettend zwak voor was. Dit was veruit het origineelste wat ik in maanden gezien heb.
1-1

Ronde 3 : Wim (B) (Gyarados)
De strijd was hard, maar Giratina zorgde ervoor dat er 2 Magikarp in de prijzen terecht kwamen. Dan doen de grote vissen ook niet zo veel meer...
2-1

Ronde 4 : Ken (B) (Flygon/Donphan)
Psychic lock bracht mij op voorsprong en het zag er heel lang goed uit. Ken's Dusknoir stuurde mijn opgebouwde Gallade terug in het deck en het was te moeilijk om daarvan terug te komen.
2-2

Ronde 5 : Lia (NL) (Salamence/Typhlosion)
Salamence zijn vervelende beesten die mijn dingen in één keer wegklappen. Al een geluk dat Gallade ook wel een leuk feestje kan bouwen. Het ging hard tegen hard, maar ik wist de win er toch uit te slepen (met dank aan die ene Salamence die maar niet uit Lia's deck wilde komen).
3-2

Ronde 6 : Maurice M. (NL) (Gliscor lock/Ampharos)
Ik weet dat dat deck afhankelijk is van zijn power en ging dus voor de opbouw met mijn eigen Spiritomb. Toen ik 2 Gardevoir en een Queentje in het veld had, gaf mijn tegenstander op.
4-2

Net 9de geworden. Een mooie plaats. Het deck heeft zeker zijn nut bewezen tegen normaal enkele lastige match-ups zoals Gyarados en Gliscor lock. De grootste zwaktes van het deck zijn de trage opbouw en de weakness. Maar daar kan aan gewerkt worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Thoraya
Poke Ball
Poke Ball

BerichtOnderwerp: Re: SPT Made (NL) - zaterdag 13 maart 2010   15/03/10, 04:24 pm

Ronde 1 Vs Rob Cursegar

hij vergat azelf in zen deck dus kon ie zen gengar lv X niet halen Heel Blij
mr mime's zijn annoting little things maar cyclone energy's > dat.

1-0

Ronde 2 Vs Ken VS Flygon

flygon , ik maakte een fout door niet te warpen nadat hij sand wall'de maar het maakte in principe geen verschil voor de game

1-1

Ronde 3 Vs Kristel H Gardelade

magikarps in de lost zone are serious business , hitten voor 30 met een queen op bank is nog meer srs business Tong

1-2

Ronde 4 Vs dat ik het niet meer weet. ik dacht dat het mirror match was maar kon ook iets anders zijn xD

2-2

Ronde 5 Vs Marcel M Glisctomb.

hier ga ik kort over zijn.kutdeck. 3 tombs , mime en gliscor lolwut.

2-3

ronde 6 Vs idk Donphan.

ik sla 180 , kun je zelf wel raden Tong

3-3

props : luxray lvX geregeld
fijne mense

slops : glisctomb.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helfighter
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: SPT Made (NL) - zaterdag 13 maart 2010   15/03/10, 05:26 pm

Haha, leuke reportjes! lol!

SPT Made (NL) - zaterdag 13 maart 2010

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Nieuwsbrief "Maart" verzonden.
» First Montage I've made
» banner dafi made!
» Welkom in 2010
» Blindscrap-Challenge 14-03-2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum