| | Welk soort trainer wil je graag zijn ? | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
arnedebouvere Hoofdmoderator

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 29/08/11, 07:51 pm | |
| Er zin veel soorten trainers , Bug Catchers , Ace Trainers , Dragon Tamers , Gym Leaders , Pokémaniacs , Youngsters , Lasses , Hikers , ... Als welke trainer zou jij graag rondwandelen ? Ik zie Ace Trainers volledig zitten , vind ze enorm cool ...  |
|
 | |
salamens Ultra Ball

Draken
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 01/10/11, 08:16 pm | |
| Ik ga voor gym leader, alhoewel, dan moet je heel de dag in de gym staan wachten... _________________________ |
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 10/10/11, 08:37 pm | |
| | arnedebouvere schreef: | Er zin veel soorten trainers , Bug Catchers , Ace Trainers , Dragon Tamers , Gym Leaders , Pokémaniacs , Youngsters , Lasses , Hikers , ... Als welke trainer zou jij graag rondwandelen ? Ik zie Ace Trainers volledig zitten , vind ze enorm cool ...  |
Een Hiker! Als ze dan winnen, kun je nog wegrijden voordat ze geld vragen! _________________________  |
|
 | |
Daffy Hoofdmoderator

4727 4143 4965
1892 7359 3156
4899 5286 3779
Smeargle &am
Ekeren
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 10/10/11, 08:47 pm | |
| | ash schreef: | | arnedebouvere schreef: | Er zin veel soorten trainers , Bug Catchers , Ace Trainers , Dragon Tamers , Gym Leaders , Pokémaniacs , Youngsters , Lasses , Hikers , ... Als welke trainer zou jij graag rondwandelen ? Ik zie Ace Trainers volledig zitten , vind ze enorm cool ...  |
Een Hiker! Als ze dan winnen, kun je nog wegrijden voordat ze geld vragen! |
Zijn de hikers niet de oude mannen met een donker bruine zwarte baard, die je meestal in de buurt van bergen ziet ? :p Volgens mij bedoel je biker of cyclist  _________________________ "Many flower is born to blush unseen, and waste its sweetness on the desert air." |
|
 | |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 11/10/11, 04:47 pm | |
| Lol , wat een blunder .  Hikers zijn inderdaad die oude mannen in de buurt van bergen . Het zal wel Bikers zijn .  |
|
 | |
Beertje111 Moderator

0645 7153 5936
5071 4558 5392
Gatlingkitty
Gent, Belgium
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 12/10/11, 12:06 pm | |
| Een Black Belt, want ik hou van gevechtssporten! _________________________  Gatling Kitty I choose you! Use Bullet Hail! It's super effective! The wild Pokémon fainted died! If you think that's badass you should see it's evolution. It has a scope. I have my own youtube channel now! |
|
 | |
anneke Poke Ball

Piplup
Westende
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 14/10/11, 08:22 pm | |
| Ik zou wel een dragon tamer willen zijn, op een draak vliegen moet toch echt de max zijn, alhoewel, das toch wel heel hoog _________________________ |
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 25/10/11, 07:56 pm | |
| | Daffy schreef: | | ash schreef: | | arnedebouvere schreef: | Er zin veel soorten trainers , Bug Catchers , Ace Trainers , Dragon Tamers , Gym Leaders , Pokémaniacs , Youngsters , Lasses , Hikers , ... Als welke trainer zou jij graag rondwandelen ? Ik zie Ace Trainers volledig zitten , vind ze enorm cool ...  |
Een Hiker! Als ze dan winnen, kun je nog wegrijden voordat ze geld vragen! |
Zijn de hikers niet de oude mannen met een donker bruine zwarte baard, die je meestal in de buurt van bergen ziet ? :p Volgens mij bedoel je biker of cyclist  |
Ja, stomme typefout, ik weet het _________________________  |
|
 | |
supertijn44 Great Ball

1378 1121 0856
chamander
zaandam
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 06/01/12, 06:44 pm | |
| ik zou een gymleader willen zijn. _________________________ ik ben dol op single battles dus als je zin hebt mag je me uitdagen. mijn vriendcode is 1378 1121 0856. als je wilt battlen meld het dan in deze topic :iemand zin in een battle?
|
|
 | |

2666 2235 7051
3138 8369 0552
Gengar
Ieper
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 06/01/12, 07:14 pm | |
| | supertijn44 schreef: | | ik zou een gymleader willen zijn. |
Lol , wat is er zo leuk aan heel je leven doorbrengen in een gym ? |
|
 | |
Jan the man Admin

charizard
dilbeek
 | Onderwerp: Re: Welk soort trainer wil je graag zijn ? 06/01/12, 08:59 pm | |
| ik zou dolgraag een juggler zijn of jongleerder da zit er wel cool uit en het zou grappig zijn hoe die beesten uit de pokebal zou komen... direct confused |
|
 | |
| | Welk soort trainer wil je graag zijn ? | |
|