PortaalIndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

2012/01/21 - City Championship Antwerpen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Crystal
Moderator
Moderator

Woonplaats Merksem

BerichtOnderwerp: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   01/11/11, 10:34 am

Zaterdag 21 januari 2012
Locatie: Outpost Antwerpen, Beggaardenstraat 6, 2000 Antwerpen
Deuren: 10u
Start toernooi: 11u
Deelname: 5 euro
Decklist verplicht!

Info over het toernooi:
* k-waarde = 16
* voorrondes = Swiss, game in rondes van 30 minuten + 3 beurten
* top (maximum top 8), single elimination, match in 60 minuten + 3 beurten

Prize support (per leeftijdscategorie):
* 1e: 18 boosters
* 2e: 10 boosters
* 3e: 4 boosters
* 4e: 4 boosters
* elke andere deelnemer: 1 booster

Opmerking: Wegens een verstrenging in de Amerikaanse wetgeving moeten er nieuwe medailles gemaakt worden en is er vertraging in de levering. De medailles worden dus na het toernooi bezorgd. De winnaars krijgen deze zeker aan. die zouden te laat aankomen, dus er zijn geen medailles dit seizoen.

Vragen en inschrijvingen: crystaltrainer@hotmail.com

Laatst aangepast door Crystal op 23/12/11, 01:12 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Daffy
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode Diamond 4727 4143 4965
Friendcode SoulSilver 1892 7359 3156
Friendcode White 4899 5286 3779
Favoriete Pokémon Smeargle &am
Woonplaats Ekeren
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   01/11/11, 07:15 pm

Aangezien ik dan nimmer moet werken. IK KOM !!!!! Heel Blij

Helfighter
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   01/11/11, 08:50 pm

Ik zit dan midden in mijn examenperiode. You gotta love university... :/ *zucht* - _-

Sandshrew
OP Coördinator Benelux
OP Coördinator Benelux

Favoriete Pokémon Sandshrew
Woonplaats Leiden, Nederland

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   04/11/11, 09:24 am

Citaat:
Opmerking: Wegens een verstrenging in de Amerikaanse wetgeving moeten er nieuwe medailles gemaakt worden en is er vertraging in de levering. De medailles worden dus na het toernooi bezorgd. De winnaars krijgen deze zeker aan.

Slecht nieuws:
Helaas kwam er deze week het trieste bericht bij mij aan dat er dit jaar geen medailles zullen zijn. Door strengere wetgeving bevatten de medailles een te hoog gehalte aan metaaldeeltjes per cm2. Als er nu productie zou plaatsvinden van nieuwe medailles (of een alternatief) zou de levering pas heel laat in het seizoen plaatsvinden, dus heeft TPCi er van af gezien dit jaar nog medailles te gaan leveren. Men heeft beterschap beloofd voor volgend jaar.

Goed nieuws:
De promokaarten zijn prachtig dit jaar! Er gaan ook pokemongoodies komen, nl. binders (nu in druk) en playmatjes. Deze zullen t.z.t. verloot gaan worden op toernooien.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.pokemon-organizedplay.nl
Crystal
Moderator
Moderator

Woonplaats Merksem

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   09/11/11, 06:22 pm

Ingeschreven voor dit toernooi:
Inschrijvingen: crystaltrainer@hotmail.com

Alle namen zijn in volgorde van het ontvangst van de inschrijving.

MASTERS (31)
- Gunter V.
- Gawein W.
- Dominique V.
- Daphne V.
- Tristan W.
- David B.
- Christoph S.
- Ines B.
- Andy G.
- Jan S.
- Herlinda H.
- Emanuel D.
- Thomas M.
- Nico R.
- Anne M.
- Mats W.
- Ken V.
- Joris V.
- Robert L.
- Caroline P.
- Christophe C.
- Thibaut C.
- Frederic L.
- Corentin G.
- Tom S.
- Peter S.
- Simeon C.
- Marek S.
- Frans G.
- Jeroen Z.
- Anna V.
- Karin V.

SENIORS (6)
- Bryan D.
- Rick D.
- Dany P.
- Lander S.
- Giovanni G.
- Laurens V.

JUNIORS (4)
- Matteo B.
- Rico B.
- Arno B.
- Elise H.

Aantal ingeschreven spelers tot nu toe: 41

(laatste update: 20/1/12)

Laatst aangepast door Crystal op 21/01/12, 08:33 am; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
beatmasterv
Moderator
Moderator

Friendcode White 365426812370
Favoriete Pokémon charizard
Woonplaats oost-vlaanderen
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   09/11/11, 07:43 pm

ik wil mee doen als ik weet hoe ik naar de outpost kan geraken van het station

Profiel bekijken
Jan the man
Admin
Admin

Woonplaats dilbeek
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   11/11/11, 11:30 am

beatmasterv schreef:
ik wil mee doen als ik weet hoe ik naar de outpost kan geraken van het station

als je wil kunnen we samen gaan
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
beatmasterv
Moderator
Moderator

Friendcode White 365426812370
Woonplaats oost-vlaanderen
Sterrenbeeld Schorpioen

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   19/12/11, 04:24 pm

dat is goed voor mij waar spreken we af ik ben dan in regio gent

Profiel bekijken
KENMON
Poke Ball
Poke Ball

Woonplaats Merksem
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   20/12/11, 03:07 pm

Ik moet blijkbaar dringend wat juniors en seniors gaan opleiden en rekruteren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sandshrew
OP Coördinator Benelux
OP Coördinator Benelux

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   21/12/11, 09:47 am

KENMON schreef:

Als je dan gelijk ook een liga opzet, dan ontstaat er ook een consistente spelersgroep! Juist de groei van junioren en senioren is belangrijk om Pokémon in België weer op de kaart te krijgen. De pokémonliga is bij uitstek de manier om een regelmatige spelersbasis te formeren en in stand te houden.

Met al diegenen die hun My Trainer Club account op www.pokemon.com nog steeds niet geactiveerd hebben kunnen er tot nu toe nog maar weinig spelers toegelaten worden op de BK 2012. Zonde. Het is zo simpel, activeer je account en kies ook vóór Player Rewards. Dan heb je die twee player points in no time!
Terug naar boven Go down
Daffy
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Friendcode Diamond 4727 4143 4965
Friendcode SoulSilver 1892 7359 3156
Friendcode White 4899 5286 3779
Favoriete Pokémon Smeargle &am
Woonplaats Ekeren
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   21/12/11, 11:11 am

Ff voor de zekerheid dan.
Ik heb 2 BR meegedeaan dus ik zit save voor het BK ?

senior player
Great Ball
Great Ball

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   21/12/11, 02:55 pm

heb is gezocht op www.pokemon.com
en dan vond ik dit:
Total Event Points:
0
Total Manual Points:
0
Grand Total (For this period):
0

als dit het gene is heb ik dus 0 punten, maar heb al wel wat tornooien meegedaan
wilt dit dan zeggen dat ik het nog ergens moet activeren
of is dit niet het juiste ?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
TimmyClaes
Poke Ball
Poke Ball

Favoriete Pokémon Tentacruel
Woonplaats Schoten
Sterrenbeeld Maagd

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   21/12/11, 11:50 pm

Sandshrew schreef:
KENMON schreef:

Als je dan gelijk ook een liga opzet, dan ontstaat er ook een consistente spelersgroep! Juist de groei van junioren en senioren is belangrijk om Pokémon in België weer op de kaart te krijgen. De pokémonliga is bij uitstek de manier om een regelmatige spelersbasis te formeren en in stand te houden.

Met al diegenen die hun My Trainer Club account op www.pokemon.com nog steeds niet geactiveerd hebben kunnen er tot nu toe nog maar weinig spelers toegelaten worden op de BK 2012. Zonde. Het is zo simpel, activeer je account en kies ook vóór Player Rewards. Dan heb je die twee player points in no time!

Hape, als ik het goed begrijp moet wel hun account geactiveerd worden. Tellen de punten ook mee als hun account wordt geactiveerd nadat zij al 2 toernooien hebben gespeeld?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sandshrew
OP Coördinator Benelux
OP Coördinator Benelux

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   22/12/11, 10:30 am

De punten worden over een kwartaal toegekend. Wie dus vóór 1 januari zijn account geactiveerd heeft zou dus in principe over het afgelopen kwartaal (okt. t/m dec. 2011) zijn/haar playerpoints moeten halen.
Helaas wordt er door de gymowners/leaders van de liga's niet overal goed gerapporteerd. Zo is het Basic season door 2 liga's (van de 3!) niet gerapporteerd, noch heb ik een lijst met spelersnamen ontvangen waardoor ik die rapportage in orde kan maken. Ik houd de liga's open voor rapportage door in ieedr geval de gymleader in te voeren en door te klikken naar het volgende season, maar de gymowners/-leaders moeten wel terugrapporteren en verzaken dit. Dit kost spelers player punten....helaas.

Ja, Daffy jij zit goed!

Straks is er met één Regionals al 5 player points te halen, dus alles kan met één toernooi goedkomen voor iedereen die nu actie onderneemt met zijn/haar activering van het account. Vooral ook ouders van spelers onder de 14 jaar hiertoe aanzetten, want onder de 14 jaar moeten de ouders het account activeren.

Hulp nodig? Vraag mij gerust daar om! Daar ben ik voor. email:drhpwagner@hotmail.com
Terug naar boven Go down
Jan the man
Admin
Admin

Woonplaats dilbeek
Sterrenbeeld Waterman

BerichtOnderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen   22/12/11, 10:55 am

Sandshrew schreef:
De punten worden over een kwartaal toegekend. Wie dus vóór 1 januari zijn account geactiveerd heeft zou dus in principe over het afgelopen kwartaal (okt. t/m dec. 2011) zijn/haar playerpoints moeten halen.
Helaas wordt er door de gymowners/leaders van de liga's niet overal goed gerapporteerd. Zo is het Basic season door 2 liga's (van de 3!) niet gerapporteerd, noch heb ik een lijst met spelersnamen ontvangen waardoor ik die rapportage in orde kan maken. Ik houd de liga's open voor rapportage door in ieedr geval de gymleader in te voeren en door te klikken naar het volgende season, maar de gymowners/-leaders moeten wel terugrapporteren en verzaken dit. Dit kost spelers player punten....helaas.

Ja, Daffy jij zit goed!

Straks is er met één Regionals al 5 player points te halen, dus alles kan met één toernooi goedkomen voor iedereen die nu actie onderneemt met zijn/haar activering van het account. Vooral ook ouders van spelers onder de 14 jaar hiertoe aanzetten, want onder de 14 jaar moeten de ouders het account activeren.

Hulp nodig? Vraag mij gerust daar om! Daar ben ik voor. email:drhpwagner@hotmail.com

bij mij zou die in orde moeten zijn want ik kan niet meer rapporteren en ik heb de proffesor punts ontvangen...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

2012/01/21 - City Championship Antwerpen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Similar topics

-
» Taalqan's Guide to Forsaken City Mini-Quest!
» Ritten 2012
» Ronde van Vlaanderen 2012
» Champions League 2011/2012
» Hardstyle Mix 2012 Januari (Dj Sound Master)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokévana :: TCG :: Evenementen :: Toernooien :: Archief-