| | 2012/01/21 - City Championship Antwerpen | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Crystal Moderator

Merksem
 | Onderwerp: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 01/11/11, 10:34 am | |
| Zaterdag 21 januari 2012 Locatie: Outpost Antwerpen, Beggaardenstraat 6, 2000 Antwerpen Deuren: 10u Start toernooi: 11u Deelname: 5 euro Decklist verplicht! Info over het toernooi: * k-waarde = 16 * voorrondes = Swiss, game in rondes van 30 minuten + 3 beurten * top (maximum top 8), single elimination, match in 60 minuten + 3 beurten Prize support (per leeftijdscategorie): * 1e: 18 boosters * 2e: 10 boosters * 3e: 4 boosters * 4e: 4 boosters * elke andere deelnemer: 1 booster Opmerking: Wegens een verstrenging in de Amerikaanse wetgeving moeten er nieuwe medailles gemaakt worden en is er vertraging in de levering. De medailles worden dus na het toernooi bezorgd. De winnaars krijgen deze zeker aan. die zouden te laat aankomen, dus er zijn geen medailles dit seizoen.Vragen en inschrijvingen: crystaltrainer@hotmail.com
Laatst aangepast door Crystal op 23/12/11, 01:12 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
 | |
Daffy Hoofdmoderator

4727 4143 4965
1892 7359 3156
4899 5286 3779
Smeargle &am
Ekeren
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 01/11/11, 07:15 pm | |
| Aangezien ik dan nimmer moet werken. IK KOM !!!!!  _________________________ "Many flower is born to blush unseen, and waste its sweetness on the desert air." |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 01/11/11, 08:50 pm | |
| Ik zit dan midden in mijn examenperiode. You gotta love university... :/ *zucht* - _- _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
Sandshrew OP Coördinator Benelux

Sandshrew
Leiden, Nederland
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 04/11/11, 09:24 am | |
| | Citaat: | | Opmerking: Wegens een verstrenging in de Amerikaanse wetgeving moeten er nieuwe medailles gemaakt worden en is er vertraging in de levering. De medailles worden dus na het toernooi bezorgd. De winnaars krijgen deze zeker aan. |
Slecht nieuws: Helaas kwam er deze week het trieste bericht bij mij aan dat er dit jaar geen medailles zullen zijn. Door strengere wetgeving bevatten de medailles een te hoog gehalte aan metaaldeeltjes per cm2. Als er nu productie zou plaatsvinden van nieuwe medailles (of een alternatief) zou de levering pas heel laat in het seizoen plaatsvinden, dus heeft TPCi er van af gezien dit jaar nog medailles te gaan leveren. Men heeft beterschap beloofd voor volgend jaar.
Goed nieuws: De promokaarten zijn prachtig dit jaar! Er gaan ook pokemongoodies komen, nl. binders (nu in druk) en playmatjes. Deze zullen t.z.t. verloot gaan worden op toernooien. |
|
 | |
Crystal Moderator

Merksem
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 09/11/11, 06:22 pm | |
| Ingeschreven voor dit toernooi: Inschrijvingen: crystaltrainer@hotmail.comAlle namen zijn in volgorde van het ontvangst van de inschrijving.MASTERS (31) - Gunter V. - Gawein W. - Dominique V. - Daphne V. - Tristan W. - David B.- Christoph S. - Ines B. - Andy G. - Jan S. - Herlinda H. - Emanuel D. - Thomas M. - Nico R. - Anne M. - Mats W. - Ken V. - Joris V. - Robert L. - Caroline P. - Christophe C. - Thibaut C. - Frederic L. - Corentin G. - Tom S. - Peter S. - Simeon C. - Marek S. - Frans G. - Jeroen Z. - Anna V. - Karin V. SENIORS (6) - Bryan D. - Rick D. - Dany P. - Lander S. - Giovanni G. - Laurens V. JUNIORS (4) - Matteo B. - Rico B. - Arno B. - Elise H. Aantal ingeschreven spelers tot nu toe: 41 (laatste update: 20/1/12)
Laatst aangepast door Crystal op 21/01/12, 08:33 am; in totaal 19 keer bewerkt |
|
 | |
beatmasterv Moderator

365426812370
charizard
oost-vlaanderen
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 09/11/11, 07:43 pm | |
| ik wil mee doen als ik weet hoe ik naar de outpost kan geraken van het station |
|
 | |
Jan the man Admin

charizard
dilbeek
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 11/11/11, 11:30 am | |
| | beatmasterv schreef: | | ik wil mee doen als ik weet hoe ik naar de outpost kan geraken van het station |
als je wil kunnen we samen gaan |
|
 | |
beatmasterv Moderator

365426812370
charizard
oost-vlaanderen
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 19/12/11, 04:24 pm | |
| dat is goed voor mij waar spreken we af ik ben dan in regio gent |
|
 | |
KENMON Poke Ball

Merksem
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 20/12/11, 03:07 pm | |
| Ik moet blijkbaar dringend wat juniors en seniors gaan opleiden en rekruteren. |
|
 | |

Sandshrew
Leiden, Nederland
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 21/12/11, 09:47 am | |
| | KENMON schreef: | | Ik moet blijkbaar dringend wat juniors en seniors gaan opleiden en rekruteren. |
Als je dan gelijk ook een liga opzet, dan ontstaat er ook een consistente spelersgroep! Juist de groei van junioren en senioren is belangrijk om Pokémon in België weer op de kaart te krijgen. De pokémonliga is bij uitstek de manier om een regelmatige spelersbasis te formeren en in stand te houden.
Met al diegenen die hun My Trainer Club account op www.pokemon.com nog steeds niet geactiveerd hebben kunnen er tot nu toe nog maar weinig spelers toegelaten worden op de BK 2012. Zonde. Het is zo simpel, activeer je account en kies ook vóór Player Rewards. Dan heb je die twee player points in no time! |
|
 | |
Daffy Hoofdmoderator

4727 4143 4965
1892 7359 3156
4899 5286 3779
Smeargle &am
Ekeren
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 21/12/11, 11:11 am | |
| Ff voor de zekerheid dan. Ik heb 2 BR meegedeaan dus ik zit save voor het BK ? _________________________ "Many flower is born to blush unseen, and waste its sweetness on the desert air." |
|
 | |
senior player Great Ball

| Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 21/12/11, 02:55 pm | |
| heb is gezocht op www.pokemon.comen dan vond ik dit: Total Event Points: 0 Total Manual Points: 0 Grand Total (For this period): 0 als dit het gene is heb ik dus 0 punten, maar heb al wel wat tornooien meegedaan wilt dit dan zeggen dat ik het nog ergens moet activeren of is dit niet het juiste ? |
|
 | |
TimmyClaes Poke Ball

Tentacruel
Schoten
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 21/12/11, 11:50 pm | |
| | Sandshrew schreef: | | KENMON schreef: | | Ik moet blijkbaar dringend wat juniors en seniors gaan opleiden en rekruteren. |
Als je dan gelijk ook een liga opzet, dan ontstaat er ook een consistente spelersgroep! Juist de groei van junioren en senioren is belangrijk om Pokémon in België weer op de kaart te krijgen. De pokémonliga is bij uitstek de manier om een regelmatige spelersbasis te formeren en in stand te houden.
Met al diegenen die hun My Trainer Club account op www.pokemon.com nog steeds niet geactiveerd hebben kunnen er tot nu toe nog maar weinig spelers toegelaten worden op de BK 2012. Zonde. Het is zo simpel, activeer je account en kies ook vóór Player Rewards. Dan heb je die twee player points in no time! |
Hape, als ik het goed begrijp moet wel hun account geactiveerd worden. Tellen de punten ook mee als hun account wordt geactiveerd nadat zij al 2 toernooien hebben gespeeld? |
|
 | |

Sandshrew
Leiden, Nederland
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 22/12/11, 10:30 am | |
| De punten worden over een kwartaal toegekend. Wie dus vóór 1 januari zijn account geactiveerd heeft zou dus in principe over het afgelopen kwartaal (okt. t/m dec. 2011) zijn/haar playerpoints moeten halen. Helaas wordt er door de gymowners/leaders van de liga's niet overal goed gerapporteerd. Zo is het Basic season door 2 liga's (van de 3!) niet gerapporteerd, noch heb ik een lijst met spelersnamen ontvangen waardoor ik die rapportage in orde kan maken. Ik houd de liga's open voor rapportage door in ieedr geval de gymleader in te voeren en door te klikken naar het volgende season, maar de gymowners/-leaders moeten wel terugrapporteren en verzaken dit. Dit kost spelers player punten....helaas.
Ja, Daffy jij zit goed!
Straks is er met één Regionals al 5 player points te halen, dus alles kan met één toernooi goedkomen voor iedereen die nu actie onderneemt met zijn/haar activering van het account. Vooral ook ouders van spelers onder de 14 jaar hiertoe aanzetten, want onder de 14 jaar moeten de ouders het account activeren.
Hulp nodig? Vraag mij gerust daar om! Daar ben ik voor. email:drhpwagner@hotmail.com
|
|
 | |
Jan the man Admin

charizard
dilbeek
 | Onderwerp: Re: 2012/01/21 - City Championship Antwerpen 22/12/11, 10:55 am | |
| | Sandshrew schreef: | De punten worden over een kwartaal toegekend. Wie dus vóór 1 januari zijn account geactiveerd heeft zou dus in principe over het afgelopen kwartaal (okt. t/m dec. 2011) zijn/haar playerpoints moeten halen. Helaas wordt er door de gymowners/leaders van de liga's niet overal goed gerapporteerd. Zo is het Basic season door 2 liga's (van de 3!) niet gerapporteerd, noch heb ik een lijst met spelersnamen ontvangen waardoor ik die rapportage in orde kan maken. Ik houd de liga's open voor rapportage door in ieedr geval de gymleader in te voeren en door te klikken naar het volgende season, maar de gymowners/-leaders moeten wel terugrapporteren en verzaken dit. Dit kost spelers player punten....helaas.
Ja, Daffy jij zit goed!
Straks is er met één Regionals al 5 player points te halen, dus alles kan met één toernooi goedkomen voor iedereen die nu actie onderneemt met zijn/haar activering van het account. Vooral ook ouders van spelers onder de 14 jaar hiertoe aanzetten, want onder de 14 jaar moeten de ouders het account activeren.
Hulp nodig? Vraag mij gerust daar om! Daar ben ik voor. email:drhpwagner@hotmail.com
|
bij mij zou die in orde moeten zijn want ik kan niet meer rapporteren en ik heb de proffesor punts ontvangen...
|
|
 | |
| | 2012/01/21 - City Championship Antwerpen | |
|