| | In welke generatie starte je met Pokemon spelen? | |
|
|
| In welke generatie starte je met Pokemon spelen? | | Kanto | | 52% | [ 9 ] | | Johto | | 11% | [ 2 ] | | Hoenn | | 29% | [ 5 ] | | Sinnoh | | 5% | [ 1 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 17 | | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
gengarking Ultra Ball

Gengar (Spre
Oostende
 | Onderwerp: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 06/07/10, 09:00 am | |
| Zoals de titel zegt, rond welke periode heb je trouw gezworen aan het verslavende kaartspel/Videogame-serie? _________________________  |
|
 | |
sonic Ultra Ball

mewtwo
Roeselare
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 06/07/10, 03:11 pm | |
| johto, toen ben ik begonnen spelen, maar verzamelen deed ik al vanaf het begin _________________________  |
|
 | |
caracole Ultra Ball

Tyranitar
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 07/07/10, 09:13 am | |
| ik speelde al vanaf de eerste set, al was het toen met "andere" regels _________________________  |
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 07/07/10, 07:51 pm | |
| van mij was het bij de ruby en spahire games, dus hoen. _________________________  |
|
 | |
fillie Ultra Ball

Rhyperior
Brugge
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 08/07/10, 08:52 am | |
| ik starte al van in het begin, kanto dus! _________________________  |
|
 | |
laurens Premier Ball

| Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 17/07/10, 08:45 pm | |
| helemaal op het einde van hoen ben ik echt gestart. Daarvoor heb ik wel een beetje gerotzooid ermee |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 18/07/10, 09:51 am | |
| Ik starte al in 1998 bij de Kanto met verzamelen en pogingen tot spelen (ik was slechts 7 jaar, en kon die engelse regels maar niet lezen!!) Later kwamen die er wel, en in 2006 ben ik begonnen met toernooien/leagues. |
|
 | |
voodoo-child Moderator

aalst
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 18/07/10, 10:36 am | |
| ik ben begonnen als stormfront is uitgekomen, weet wel niet welke generatie dat is, de laatste zeker, maar sla me dood welke dat is??? shinnon zeker??? _________________________ wanneer je loslaat wat anderen je hebben geleerd, dan ben je vrij om te groeien. grenzen bestaan niet ze zijn enkel de gedachten van iemand anders.
|
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 18/07/10, 07:01 pm | |
| Das sinnoh _________________________  |
|
 | |
salamens Ultra Ball

Draken
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 19/07/10, 11:59 am | |
| dak t van mij aan geen kanten meer weet, twas rond de 2de film, maar of johto toen al uit was, of enkel lugia??? _________________________ |
|
 | |
bengkele Great Ball

erembodegem
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 30/07/10, 11:37 am | |
| ben begonnen bij het einde van hoen ben kaarten beginnen te verzamelen in 2007 (daimond and pearl) ben met leaque begonnen in de paasvakantie van 2009(platinum) speelde mijn eerste tournament iets na de release van platinum arceus weet ge nu genoeg |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 30/07/10, 12:38 pm | |
| Kanto! ^^ Old school. : D _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
poké fan Hoofdmoderator

4813 0378 1772
5414 9092 9430
Kyogre en To
Antwerpen
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 01/08/10, 01:01 pm | |
| Mijn eerste spel was Sapphire  |
|
 | |
caracole Ultra Ball

Tyranitar
 | |
 | |
saiyanmikel Poke Ball

aalst
 | Onderwerp: Re: In welke generatie starte je met Pokemon spelen? 03/08/10, 06:12 pm | |
|
ben begonnen bij kanto toen het uitkwam ben gestopt paar jaar later weer begonnen voor een paar maanden weer gestopt
ben nu weer aant spelen op de prelease van arceus weer begonnen
heb daar weer een pak toffe mensen leren kennen
vb de davy heeft me geholpen bij mijn decks te maken de arnaud laurens en cedric doen meestal onnozel
en de kleine robbe met hem heb ik al veel kaarten geruild
|
|
 | |
| | In welke generatie starte je met Pokemon spelen? | |
|