|
| Auteur | Bericht |
|---|
zekrom Great Ball

zie mijn geb
 | Onderwerp: Nido-Time! 28/07/10, 11:19 am | |
| Het leuke aan de nido's is dat nidoqueen vooral voor opbouw en healen staat, terwijl nidoking vooral damagen en verdedigen is. Met de nidoking van clash ath the summit en de nidoqueen van rr kun je zo'n leuke dingen uithalen!   Stamina Pheromone This Pokemon’s maximum HP is increased by 20 times the number of Nidoqueen you have in play. *******************************     Poison Horn: 80 damage. The opponent’s Active Pokemon is now Poisoned. stel je voor als je daar nog expert belt bij speelt, defender eraan toevoegd, en eventueel pluspower! je kan dan makkelijk 100 halen + poisoned, je healt 10 van jezelf per beurt, en kan je hp opdrijven tot 240!!! (expert belt + 4x nidoqueen) zeg nu zelf daar zit toch iets in? _________________________  |
|
 | |
salamens Ultra Ball

Draken
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 28/07/10, 02:51 pm | |
| daar zit inderdaad iets in, als zijn er wat drempels waar je rekening mee moet houden:
-2 stage2 pokemon, zonder Claydol??? dat KAN lukken, maar of het echt speeldbaar is? -Nidoking vraagt sowieso 3 beurten opbouw qua energy. Ok, hij blijft wel lang staan, maar toch.. -Dialga G: kun je niks tegen beginnen mte je body's! -Weakness x2 voor water? dat betekend 1 kingsdra prime met een expert belt en je bent eraan. en als je aan die 240 komt, 120 afdoen voor een water pokemon is ook niet overdreven...
maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het idee zeker de moeite waard om te testen en misschien te spelen, maar het zal niet makkelijk zijn om dit optimaal te krijgen! _________________________ |
|
 | |
fillie Ultra Ball

Rhyperior
Brugge
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 31/07/10, 03:19 pm | |
| inderdaad een leuk en goed idee! al een lijst in gedachten? _________________________  |
|
 | |
caracole Ultra Ball

Tyranitar
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 03/08/10, 01:23 pm | |
| volgens mij gaat dat nietz o goed werken... _________________________  |
|
 | |
voodoo-child Moderator

aalst
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 04/08/10, 03:16 pm | |
| kan wel werken als je begint met uxie en expert belt en restored tot alles opgebouwd is. speel nu ook zo en is volgens mij het beste claydoll alternatief. trouwens nidoqueen met belt doet ook 60 voor 1 energie als je begint met candy en queen en je uxies kan dat wel lukken want als alles er ligt dan is het toch moeilijk kapot te krijgen, denk ik en met dce vraagt nidoqueen slechts 2 beurten opbouw, maar om er 4 op de bank te krijgen dat gaat wel ni zo goe lukken, reken op 2 queen en dan zal het ook al goed zitten zeker, dan heeft hij 180 of 200 met belt (is wel genoeg denk ik) _________________________ wanneer je loslaat wat anderen je hebben geleerd, dan ben je vrij om te groeien. grenzen bestaan niet ze zijn enkel de gedachten van iemand anders.
|
|
 | |
ash Ultra Ball

Hydreigon
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 04/08/10, 05:42 pm | |
| ok, dat klopt inderdaad, maar dan blijft er nog steeds het probleem dat bekend staat als Dialga G _________________________  |
|
 | |
fillie Ultra Ball

Rhyperior
Brugge
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 05/08/10, 11:11 am | |
| Ok, van snelheid is het wat minder, maar met dat maximum HP en zon leuek aanval, en zoals voodoochild zegt, kun je ook met nidoqueen aanvallen, en bovendien kunnen nidoran M&V helpen voor de opbouw! _________________________  |
|
 | |
gengarking Ultra Ball

Gengar (Spre
Oostende
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 06/08/10, 09:13 am | |
| ik zie da deck werken! _________________________  |
|
 | |
fillie Ultra Ball

Rhyperior
Brugge
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 08/08/10, 10:52 am | |
| je ziet steeds meer betere defense opkomen (bv meganium & blissey, flyqueen, ...) en dit deck gaat ook in die richting, dus maakt het, hoe langer ik erover nadenk, veel kans op slagen. en zelfs al sta je niet direct opgebouwd, kun je met veel hp en healen als onverslaagbaar uit de hoek komen. _________________________  |
|
 | |
zekrom Great Ball

zie mijn geb
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 09/08/10, 12:28 pm | |
| dat vind ik dus ook. Jammergenoeg zal Nidoking pas in onze volgende set zitten... _________________________  |
|
 | |
sonic Ultra Ball

mewtwo
Roeselare
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 11/08/10, 10:11 am | |
| Ik zou niet weten waarom dit niet kan werken? _________________________  |
|
 | |
caracole Ultra Ball

Tyranitar
 | Onderwerp: Re: Nido-Time! 11/08/10, 07:55 pm | |
| 2 stage 2 pokemon die biede een body hebben, veel retreat kosten en dan nog eens 4 energys om aan te vallen met nidoking, zijn dat genoeg redenen? _________________________  |
|
 | |
|