| | [Aangeboden] boosters/boosterboxen | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Bas Poke Ball

| Onderwerp: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 13/02/11, 11:00 pm | |
| Hallo allemaal, Ik weet niet of het de bedoeling is om het hier te plaatsen, maar volgens mij is dit wel leuk voor de mensen die graag boosters of boosterboxen willen kopen! Boosterz verkoopt sinds kort ook Pokémon kaarten. Geen losse kaarten, maar dus wel boosters & boosterboxen tegen scherpe prijzen! Bekijk de webwinkel maar eens.  5 boosters = € 14,99 boosterbox = €85,- www.boosterz.nlcontact@boosterz.nlMisschien heeft iemand er wat aan!  Groetjes, Bas |
|
 | |
Daffy Hoofdmoderator

4727 4143 4965
1892 7359 3156
4899 5286 3779
Smeargle &am
Ekeren
 | Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 14/02/11, 08:24 am | |
| Ik kan mij vergissen maar ik vind nergens dat ze in België leveren... Men kan enkel bij leveringsopties: Nederland als leverland invullen. _________________________ "Many flower is born to blush unseen, and waste its sweetness on the desert air." |
|
 | |
Bas Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 14/02/11, 08:58 am | |
| Als het goed is word er ook verzonden naar België. Misschien moet je nog eens kijken was er een fout op de pagina oid? |
|
 | |
salamens Ultra Ball

Draken
 | Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 14/02/11, 12:06 pm | |
| Daffy heeft gelijk, deze morgen probeerde ik het ook, en stond er alleen Nederland. Nu kun je kiezen, dus het gaat een fout geweest zijn!
@ Bas: bedankt voor de link, zit al bij m'n favorieten voor de opkomende B&W sets! _________________________ |
|
 | |
senior player Great Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 14/02/11, 07:30 pm | |
| als je het gaat afhalen is het 85 anders 98
|
|
 | |
Bas Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 14/02/11, 07:42 pm | |
| Ophalen is inderdaad een stuk goedkoper, en als je in Nederland woont zijn de verzendkosten ook heel laag. Helaas is naar Belgie verzenden vanuit Nederland erg duur, daar zijn Belgische klanten de dupen van.  |
|
 | |
gengarking Ultra Ball

Gengar (Spre
Oostende
 | Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 16/02/11, 10:29 am | |
| Bestaat er ook zon site van een firma in belgie? _________________________  |
|
 | |
Helfighter Moderator

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 16/02/11, 04:01 pm | |
| Ik denk het niet. Maar als je helemaal naar ginter moet gaan rijden om ze op te halen, ben je het verschil ook kwijt aan naft. = ) Dus als je bestelt zou ik het laten leveren, is nog steeds goedkoop. : P _________________________ [Proud member of team TTK!] :)
|
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 21/02/11, 10:54 am | |
| Het goedkoopste is rondkijken op Online winkels zoal ebay, kapaza, ... Daar kun je er vinden aan minder dan € 90 inclusief verzending. Wel opletten natuurlijk dat ze Sealed zijn, en dat de verkoper een goede reputatie heeft! En Last but not Least: zorg dat de kaarten uit Blegie komen, of eventueel nederland. Dat voorkomt communicatieproblemen, en als ze uit amerika komen, moet je nog extra port betalen... |
|
 | |
Bas Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 21/02/11, 04:15 pm | |
| Of bij Boosterz bestellen en zeker weten dat alles netjes en geseald aankomt en Nederlands contact plaatsvind voor iets meer geld.  |
|
 | |
Bas Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 07/04/11, 09:55 am | |
| Black & White is voor te bestellen!  |
|
 | |
Biggy Admin

3352 6882 0099
0175 0519 5370
Infernape
Nieuwpoort
 | Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 08/04/11, 08:07 am | |
| Zal de mijne over enkele dagen pas bestellen, als ik mijn maand-wedde eindelijk heb |
|
 | |
Bas Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 23/10/11, 11:17 am | |
| Boosterz heeft weer een update jongens. Nu ook Emerging Powers en tegen goedkope pre-order prijs Noble Victories. BoosterboxenLosse Boosters |
|
 | |
dastardly429 Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 20/11/11, 10:25 am | |
| Ik koop de mijne op spellenhuis.nl _________________________  |
|
 | |
Eddy40 Poke Ball

| Onderwerp: Re: [Aangeboden] boosters/boosterboxen 20/04/12, 09:51 am | |
| |
|
 | |